2015. január 31., szombat

Head and Shoulders Intensive Thick and Strong Lotion

Ma valami olyat mutatok be amit nem rég kaptam tesztelésre,és habár jól tudom otthon még nincs,de otthonra is tervezik megjelentetni.  

Head and Shoulders vastagító és erősítő tonik.(pontos fordítást nem tudom én így tudom lefordítani)

Nekem egy 50 ml kiszerelésem van,bár ezt kb 10 használatra volt elég,de a teljes kiszerelés 150 ml szóval az már tovább kibírja.


Amit ígér:
-Vitaminokkal tölti fel a fejbőrt
-megvastagítja a hajat,vagy akár meg is duplázza
-segít hogy egészséges legyen a fejbőröd
-a gyökerektől a hajszál végéig erősíti a hajat.
Természetesen egy plusz tanács ami kihagyhatatlan reklámfogás: a termékcsalád többi tagjával együtt használva lesz a legjobb eredmény.

Használat:
Vizes és száraz hajon egyaránt használható. És még festett hajra is.A fejtövekhez kell felvinni és oda bemasszírozni.

Véleményem,tapasztalat:
Maga az adagolás az kissé nehézkes,egy kis csőn jön ki a termék de spriccel. Szóval ez nem az amit előtte a kezedbe kell eloszlatni,ezt egyből a fejbőrre kell nyomatni. Őszintén megmondva ez a teljes eloszlatás valahogy nekem nem ment, így arra jutottam hogy oké akkor mindig máshová fogom spriccelni. És nagyjából sikerült.
Az illata az nagyon kellemes kissé édeskés,de eléggé leírhatatlan illat. Nem nagyon tömény éppen hogy jó.Nekem nagyon tetszett. És a hatása? Hát nekem alapból dús vastag szálú hajam van így nem is vártam sokat. Viszont sokkal később zsírosodik.Számomra ez egy nagyon jó pont de a teljes méretűre nem ruháznék be. Amúgy nem olyan drága 10 font körül van.
Van a Dove-nak is egy hasonló terméke,esetleg azt kipróbálnám.Még vacillálok.

Ti kipróbálnátok valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése