2014. június 16., hétfő

Újabb elfogytak..

Egy újabb ítélet,egy újabb vert had. Na jó nem leszek ilyen drasztikus,csak azért mert tegnap egyhuzamban lenyomtam a Trónok Harca első évadját. És Imádom vááá és eddig nem néztem de most fogom!!!:)
Vissza a témához. Jó ideje gyűjtöm a flakonokat és eljött az idő hogy nagyon útban vannak.Épp ezért kidobás előtt még megkapják azt a bizonyos kenetet.

Nem tömérdek mennyiség de 2-3 hónap alatt nem számít soknak.
Nézzük:
Minta hát persze..sok mintát kaptam az előző posztban volt róla szó. A hosszúkásabb az egy baba fürdető volt,de mivel nincs baba a házba "kénytelen voltam " én elhasználni. Elvileg ez egy nyugtató fürdő,az elején még meg is nyugtatott,vagy csak placebo.Utána már csak az illata volt a kellemes.De nem szárított,jó volt az állaga.Panaszom nem lehet rá,de nem venném meg nagyban.
A másik az az anyukáknak való.Ez már azért jobban tudtam értékelni.A striákra van,és sajnos nálam akad pár.Minden este kenegettem vele a hasam,nem mondom hogy semmit se ért,mert azért halványított még  a nagyon régieken is.De el nem tüntette.Persze ez csak egy minta,lehet nagyobb kiszerelésben,több idő után jobb lenne.Az illata nagyon kellemes,könnyen beszívódik.De nem érzem szükségét egy ilyen krémnek. Nem venném meg nagyban.
A kis mumusom.Mégpedig azért mert nagyon nehezen akart elfogyni.Illetve én nem szerettem meg.Az első használat után viszketett a bőröm,és nagyon furcsa érzés volt,talán ahhoz tudnám hasonlítani mint miután leégtél a napon,csak a fájdalom nélkül. Húzódik a bőröd és nem kellemes ha hozzáérsz.Szerencsére második alkalomnál ilyen már nem volt de akkor el is fogyott.Jó illata volt de kb ennyi.A szőrt is egész jól leszedte,bár ami zavart hogy nem adtak hozzá se spatulát se semmit,és amikor jött a lemosás akkor elég nehéz volt megszabadulni tőle. Nem venném újra!


OOO róla már zengtem egy Ódát Pont itt. Nagyon szeretem ,és ez az egyetlen olyan deo ami végre tényleg ér is valamit.A többivel ellentétben nem csak az első pár használat alatt végzi a dolgát,hanem az üveg kifogyásáig.Az alul kifolyás dolgot meg úgy oldottam meg hogy fejjel lefelé tárolom. Az illata kellemes,könnyű eloszlatni,és igen igen igen nincs kellemetlen illat. Abszolúte favorit.
Már használom is a következő pácienst,de új illatban,és az összes illatot ki akarom próbálni;)
Nos róluk nem tudok nagyon sokat mondani.Mintának jól voltak,de a tipikus Nivea illat itt se maradhatott el.Szóval nem lettek a kedvenceim.
Nem venném meg nagyban.

Akinek van ismeretsége a Homeopátiában annak ismerős lehet.Anno az arcomon lévő extra sok pattanásra kaptam.És bevált! Ezt és a TBS teafás termékcsaládját együttesen használva szerencsére már nincsenek pattanásaim,csak ritkán.Az állaga eléggé folyós volt,és az illata ..hát nem tudom mihez hasonlítani,de semmi parfüm nem volt benne.lehet ezért tett ilyen jót az arcommal.Egy kicsit zavart egy a nyomós kiszerelés,vagy túl sok jött vagy túl kevés.Viszont a krém az istenien tette a dolgát.Aki szintén küzd pattanásokkal,vagy egyéb bőrhibával,ajánlom próbálkozzon a Homeopátiával.Veszteni való nincs,de lehet egy életre leküzdőt,vagy ha nem is jobban rendbe rakja a bőröd mint más azonos árfekvésű termék.Tudom hogy nem olcsó,főleg Hungary-ban nem,de ha már ott tartasz hogy bármit megtennél a szebb bőrért próbáld ki. És kaptam hozzá bogyókat is,de a krémet használtam fél évig.
Ha esetleg újra ilyen problémám lenne biztos újravenném.

A csokis testvaj egy karácsonyi dobozban volt amit márciusban kezdtem el használni.írtam róla már véleményt,azóta se változott.De nyárra gyümölcsösebb dolgokat használom.De ha jön a hideg és kapható biztos beszerzek még ilyet.
A csokis tusfürdő: Nem nagyon tudom hogy szeretem vagy sem.Az illata isteni de nem tartós.Az állata olyan mintha forró csokit folyatnál magadra,forróság nélkül.Nem szárítja a bőröm,de nem is lesz tőle finom puha.
Ezáltal azt hogy újravenném-e nem tudom.Lehet kap még egy esélyt,egyszer...
És végül: TBS teafás termékcsalád arcápolója. Róla is írtam. Véleményem nem változott.
Újravenném-e? Ha újra kipattogzok biztos.:)

2 megjegyzés:

  1. A csokis TBS termékek nagyon nem jöttek be illat alapján sem, mert nem szeretem az ennyire tömény csoki illatot, pláne nem a bőrömön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy csoki imádó vagyok szóval nekem abszolúte bejött:)

      Törlés