2014. június 19., csütörtök

Max Factor Glossfinity körömlakk


Sose voltam nagy körömlakkos,főleg azért sem mert bármilyen körömlakk legyen az hosszan tartó,erős vagy bármilyen,nem marad sokáig a körmömön. Eléggé könnyen törnek a körmeim és idő után meguntam hogy kb 2 naponta lemosni..újrakenni... Most viszont a kapott körömlakkjaimat tesztelem. Kisebb nagyobb sikerrel.

Nos a szín nem igazán nyári de nem is baj.Nem szeretem a túl rikító színeket.
Könnyű felkenni,és meglepően gyorsan szárad.
7 napos tartósságot ígér..de nem az én körmeimen.Negyedik napon tartok és még kopik. Legyen bármelyik márka ennél többet nem is várhatok el.:)

És felkenve..Igen a lakk felkenési tudásom hiánya..sok helyen kimegy..tudom:)
A fénye viszont nagyon szép.A képen két rétegben van felkenve,szépen pigmentált.Bár inkább karácsonyi szín,de én így nyáron is szeretem.:)

Kérdés hozzátok: Páran írtak hogy szeretnék megnézni a "smink készletem".Érdekelne titeket egy ilyen poszt? Ha több embert is akkor csinálok majd egyet.:) 

1 megjegyzés:

  1. Engem nagyon érdekelne a smink készleted. Én ugyanígy "tudok" lakkozni :-) Nem tudom mások, hogy csinálják, hogy olyan precízen és szépen viszik fel a lakkot. Ha meglátok valahol egy inspiráló képet egy szép körömlakkról, majd én is megveszem, teljesen hiába, mert rajtam sosem úgy néz ki... Luca

    VálaszTörlés