2014. május 7., szerda

Garnier BB krém..engem is megtalált.

Mielőtt még a krémről írnék szeretném ha tudnátok hogy azért nincs mostanában bejegyzés mert minden reggel úgy ébredek fel hogy zsibbadnak a karjaim,az ereimet mintha ki akarná húzni valaki..és tetejébe annyira be vannak gyulladva a kezemen az inak hogy egy egyszerű palackról se tudom könnyen letekerni a fedőt.Kenegetem,pihentetem amennyire tudom,orvoshoz időpont megvan,nem vagyok sürgős eset szerintük...Nem mentegetőzni akarok,és természetesen a blogot se abbahagyni,csak most nem fog annyi bejegyzés születni mint szeretném.És PONT!
A krém...a kis csomagocskában volt amit anno a Garniertől kaptam.tökre örültem neki hiszen mindenki annak idején erről áradozott,és még most is sokan szeretik.Mondjuk megértem.Szerintem is egy nagyszerű krém.Nem érzem hogy lenne valami az arcomon ellentétben a legtöbb alapozó amit eddig használtam az ezt az érzetet adja.


A fedése az kb semmi,na jó egy minimális.De hát BB krém nem ez a legnagyobb előnye.Imádom hogy előtte nem kell külön hidratálni az arcomat,és azt is hogy este amikor lemosom olyan kis puha a bőröm tőle. OO és még fényvédő is van benne.Egy szó mint száz tényleg egész jól összekombinálták a dolgokat benne.
Ami nekem nem tetszett benne az az adagoló.Jobban örülnék egy pumpásnak ez a nyomos vagy túl sokat ad,vagy túl keveset.
Ahogy látjátok tényleg csak a bőr kiegyenlítésére találták ki.Viszont egyenlőre nekem ennyi elég.Nyárra meg főleg.:) 
Ti szeretitek ezt a BB-t?:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése