2014. április 4., péntek

I love Green

Nem túlzás! Imádom,szerelmes vagyok a zöld színbe.A miért kérdésre nem tudok válaszolni.A csoki miért jó?Miért szeretjük?Mert JÓ! Na hát így vagyok én a zöld színnel. Így ma egy zöld válogatást hoztam,de nem csak ruhákból.Mert melyik szín ha nem a zöld a leginkább tavaszi szín?
Az Istennő! Ez jutott eszembe erről a ruháról.Enyhe Greek beütéssel.:)
A tavaszi hódító!Vagy akár elmehetne nyárinak is.A szabása nagyon tetszik,egyszerű,lenge,és mégis elegáns.És az alján a virág is feldobja.
Amikor természetanya bulizni megy.Bocsi a névválasztásért de akárhogy próbáltam más fantázia nevet adni ennek a ruhának nem ment.:) Van benne olyan réti tündére futkorászik stílus.De a modell meg azt adja vissza hogy most akkor party van,és nem az ismerkedős fajta vagyok..Aztán lehet csak nekem...XD
Mert ha tavasz akkor kert.És ha kert+ jó idő= vacsi a kertben,azaz gyertya és minden ami egy jó hangulatú vacsihoz kell.Nem csak a "zöld" tetszik benne,hanem a forma is!
És a vacsik elengedhetetlen kelléke a fűszer,de a legfőbb a só és bors!Ha ehhez még ilyen cuki tartó is jár csak jobb a hangulat,mert talán az étel is;)
Nem tudok mást mondani..KEEEEELLLL!

Szeretitek a zöld színt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése