2014. március 22., szombat

Webes Kívánságlista(tavasz,ruhák) dressale.com

Pár ruhát szeretnék mutatni,ami nekem nagyon megtetszett,nem teljesen az amit én szoktam hordani,inkább azok amiket szeretnék.:)

Nekem ez egy tipikus Született feleségek ruha,amit egy kertvárosi nő húzz fel tavaszias reggeleken,nagy szemüveggel és kávéval a kezében indul el.Tetszik a ruha formája mert problémás combok esetén is a felső testrészen van a hangsúly.

Disney hercegnő!Ez jutott egyből eszembe.Nagyon megtetszett hogy tüllős a ruha.Néha annyira elegánssá tud tenni egy ruhát.Nem vagyok rózsaszín párti,de néha nekem is bejön egy két darab.A felső rész aminek nem tudom a pontos nevét, ejtett vállú talán? Olyan meg végképp tetszik,volt ilyen felsőm,igaz az csak egy felső volt,de ha jó a szabása akkor nagyon könnyen mozogsz benne, és nem feszengsz.

Ehhez a ruhához tökéletes lábak kellenek,de a kar kész..úristeeen,kiskoromba mindig akartam egy ilyet,láttam a tv-be a riói karnevált és azóta akarok egy ilyen felsőrészt,vagy ruhát.Viszont ez nem egy riói darab mert elegáns tört fehér színe miatt inkább egy party,vagy elegáns helyen való megjelenéshez húznám fel.

A tökéletes Princess ruha!Nem a megszokott épp ezért tetszik,na meg persze mert ZÖÖÖLD! tetszik az egyszerűség,de a kis csavar a ruhában ezt nem rontja el.A kis ezüst szegély szerintem nagyon feldobja az anyagot,és ezáltal nem unalmas a ruha.Nem jön szembe az utcán...persze ritkán járnálak ilyen ruhába az utcán.:)

Nektek melyik tetszett?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése