2014. március 30., vasárnap

Hova tart a beauty világ?

Tegnap kicsit nosztalgiáztam,és végiggondoltam hogy is kerültem én ebbe bele..kiket néztem először...és hol is volt a start...
Nekem első Beauty jellegű és Youtube feliratkozásom Dorkánál volt aki sajnos már nincs benne ebbe a körbe,sőt azóta feleség is lett.De az biztos hogy nálam vele kezdődött minden,azt hiszem nem csak nekem.Remek,igényes videókat csinált.És a blogja is remek volt.
Dorkavideó mert a sminkes csatornáját már törölte de pár gyöngyszem még található az internet világában.
Volt szerencsém találkozni vele Pécsen egyik DM-ben,kaptam tőle sminket,és ő egy iszonyatosan kedves lány,élőbe is,nem csak videón.Mesélt a többi bloggeről,az akkori blogger találkozókról.Nem messze Pécstől Orfűn lakott,nem tudom hogy ez azóta is így van-e.Sajnos csak egy órát beszéltem vele,de tény hogy ott döntöttem el hogy én is ebbe a körbe akarok mozogni.
Ő volt az egyetlen blogger akivel személyesen találkoztam,és talán azért lett annyira szimpatikus is.:)

Azóta más jellegű dolgokról ír,és csinál videót.Van neki egy Otthonka nevű blogja Link amit szintén olyan igényesre megcsinált mint a sminkes beauty blogját. És videókat is csinál Youtube csatornája  amiket ugyan úgy szeretek mint a sminkes csatornát szerettem.:) Engem teljesen megnyugtat a hangja.:)

Tündi...aki azóta szintén elhagyta a sminkes vonalat...

Régen ő is irt beauty blogot kissandlips néven.Mára már nincs ez a blog, másfajta van.
Ma ő Londonban él,nem követtem végig a pályafutását,de sok helyen lakott,dolgozott már.
Rengeteg mindent találni róla ma is pl egy interjú..itt
Sok jó és szép sminket csinált,és állította hogy nem tud sminkelni...aha én meg arkangyal vagyok..:)
Ma már személyes blogot ír amire sajnos nincs annyi ideje,de így is találni érdekes bejegyzéseket.:)
Blog nem rég találtam a blogjára,szeretem amilyen stílusban ír.Ja a Cosmo magyar oldalán is fent volt de már nem találom a linket...

Beautyjunkie az az Maggie (kövezettek meg de nem tudom az igazi nevét..)
OOO ő csinálta és csinálja is a legjobb fotókat,a legszebb és legjobb beállításban találja meg a pillanatot és kapja el.Az ő blogja is a kezdő feliratkozásaim között volt.Annyira megfogtak a szép képek,és annyira jól körbe tud írni mindent,nagyon de nagyon jól válogatja össze a ruháit,ha ő nem akkor senki se divatikon.:)
Szerencsére ő még ma is munkálkodik beauty téren.Link Régen más néven futott a blog.Bár nem hiszem hogy sok blogolvasó lenne aki ne ismerné,vagy ne látta volna még egy bejegyzéseit se.


A másik abszolúte kedvenc fotósom Puderfelho Andi(neki se tudom az igazi nevét ne kövezzetek meg)
Ő is nagyon igényesen csinálta meg a blogját,és minden képén remekül nézett ki annak ellenére hogy neki már van egy fia.Szóval ő nem az a nő aki szülés után nem azt mondja hogy most már úgyse kellek senkinek..van egy gyerek, és kész(sok ilyet ismerek),ő továbbra is NŐ (igen nagy betűvel) szóval Nő maradt.
Továbbra is van blogja,sőt ha jól tudom nem is egy de nem követem mostanában annyira így nem tudok friss infót ezzel kapcsolatban. Blogja 

És ma hol tartunk?
Nos! Amikor én elkezdtem olvasni a blogokat akkor még nem volt szponzor,nem volt nagyon lehetőség Youtube-on keresni pénzt a sok feliratkozással.És akik akkoriban csináltak blogot ők még nem erre hajtottak.Aztán a nagyobb márkák,meg smink,és beauty cégek felfedezték ezt az apró törékeny világot,és uccu neki belerohantak.Küldtek ingyenes dolgokat,meghívták a bloggereket ide-oda.Majd ezeket dokumentálva feltöltötték a blogokra.Természetesen ezen sokan kaptak,és elkezdtek ők is blogolni mert hogy majd akkor nekik is jár az ingyen cucc...csak ez nem így működött, és sok akkor kezdődő blog meg se érte a fél évet.Jöttek a nagy hattyú halála hogy az életem úgy alakul....történik ez meg az...és bár természetesen nem mondom hogy nem volt igaz,de azért jó páran csak megunták hogy feltöltenek pár képet,írnak pár mondatot,és várják az ingyen cuccot mint a messiást.Ha ez nem jön akkor meg vége...(És jó pár nem beauty témát vezető blogos irt erről az ingyen cuccos témáról)
Aztán jön a Youtube...akik a bloggal nem jártak jól azok próbálkoznak ott,hiszen ha sok a feliratkozód akkor rakhatsz be reklámokat,és majd azzal mennyit keresel...Igen ám de ha itt se igényes a dolog,meg nem tudsz újat mutatni akkor leves...
Természetesen egyfajta szimpátia is kell a feliratkozáshoz.Én is követek jó pár embert Youtube-n,annak ellenére hogy néha másnál látott sminkeket mutat be,vagy csinál meg csak rosszabbul.De nem zavar mert jó fej..elvicceli,és szimpi..ennyi..Természetesen ma is vannak nagyszerű blogosok,és Youtube-ok.NEM AZT MONDOM HOGY NINCS!
Most én...igen bennem is volt a blogolás elkezdésénél egy ilyen kisördög hogy huuhhaa a legújabb sminkcuccok ingyen ..hát nekem ide most!Aztán eltelt 3 év,illetve most már a 4-ik évbe lépve összesen 2 ilyen felkérést kaptam a blog miatt,az egyik annyiba is maradt..nem dicsértem eléggé a terméket..pedig nem volt rossz.És folytatom,egyszóval ez nem hajt annyira..
Ami még számomra kiakasztó,a 11 évesek vagy 8 évesek sminkes videói! Mit akarsz sminkelni? Meg minek?Anyuci engedi? 16 voltam amikor az első szempillaspirálomat megkezdtem..ma már az óvodába is full sminkbe mennek csak be.(Szarkasztikus,és enyhe túlzással)
Valószínű ezért a posztért kapok hideget,meleget..de ha valami valótlant írtam akkor szóljatok!

6 megjegyzés:

  1. Van igazság abban, amit írsz. Én is hallottam azokról a lányokról, akik ingyen sminkcuccok reményében kezdtek el vezetni blogot, de úgy gondolom, hogy az ilyesfajta megkeresések csak azoknak "járnak", akik ebben a témában tényleg le is tettek valamit az asztalra és kiemelkednek a több 100 beauty blogger közül. Én mondjuk jóformán minden blogot szívesen olvasok és mindegyikben találok dicsérni valót. Meg szerintem aki blogot vezet az inkább azért tegye, mert neki jó érzés, esetleg hogy az olvasói kedvére tegyen, de ne azért, hogy kapjon ingyen cuccokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek! Én is szívesen olvasok szinte minden blogot,és ha egyszer elindul egy terméklavina amiről 500 tesztbejegyzés van akkor az 500-t is elolvasom,hiszen miért ne tenném?

      Törlés
  2. Nekem eddig eszembe se jutott, hogy ingyen termékek miatt írjak... egyszerűen foglalkoztat a téma, és írok róla, ennyi. Sőt, engem kifejezetten idegesít, ha egy író túl sok ingyen dologgal van ellátva. Egészséges keretek közt fene bánja, de akinek valahogy minden beválik, azért az gyanús. Nem is tudok egy olyan blogot olvasni, ahol az illető véggel vég nélkül csak kapja a termékeket, és másról se szól a blogja, csak ezeknek a teszteléséről.
    Néha irigylem őket, elvégre néha én is örülnék egy két dolognak, de csak emiatt nem fogok egy betűt se leírni, pláne ha azt nem is gondolom úgy.

    VálaszTörlés
  3. Hehe, mikor én elkezdtem barátnőm biztatására kezdtem, ez lassan 2 éve volt. Egy évig nem is tudtam van ilyen, hogy ingyen cucc, nem hogy azért kezdtem volna bele. :D
    Aztán jött valaki, aki feltörte és mindent jól letörölt a bloggerből, így jó nagy mérgelődés közepette, de másikat csináltam. Bár sajnos az addig elért követők, meg anyagok sajnos odavesztek, meg megcsappantak, ez még sem tart vissza, mert azért csinálom, mert szeretem csinálni. És ha ez valakinek tetszik, akkor annak csak örülni tudok. :)
    Aki meg azért csinálja, hogy ingyen cuccai legyenek, aztán nem kap és bba hagyja, azért meg nem kár. :)
    Mind 3 lányt követem én is, nagyon szeretem a blogjukat.
    És az anyaság. Nos az csak kifogás, hogy jaj gyerekem van nem érek rá, elhagyja magát stb.
    Egy nő egyszerre tud anya lenni, nő, társ, stb, csak akarat kérdése. :)
    Nagyon jó kis bejegyzést írtál és van benne igazság bőven.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok jó gondolat van az írásban (a többi is szimpatikus úgy ált.), de a helyedben én elkezdenék odafigyelni a -ba, -be, -ban, -ben helyes használatára, mert nem kell nyelvtanbuzinak lenni ahhoz, hogy eszméletlenül szúrja az ember szemét, nagyon sokat levesz az amúgy jó posztokból.
    Üdv, P.

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek Névtelennel!
    Jó volt a cikk, élvezet volt olvasni, de nagyon idegesített engem is a sok helyesírási hiba.

    VálaszTörlés