2014. március 6., csütörtök

Dressale webáruház,kívánságlista..

Tegnap olvastam Petravilága-nál hogy a Dressale.com most bloggereknek hirdet lehetőséget nyereményre,illetve csatlakozni is lehet hozzájuk.Körülnéztem,és találtam jó pár de jó párat:) ruhát,cipőt ami elnyerte a tetszésemet. Így gondoltam egy próbát megér.:)
Egy kívánságlistát kell létrehozni 400 $-ig,és 2 ruhát,1 cipőt és ékszereket tartalmazhat.

Nekem nagyon tetszett az oldal maga is,és a kínálat is.Átnézve az árakat sokkal olcsóbban jön ki mintha egy üzletben megvennéd,vagy bérelnéd.Bár lehet hülyeséget mondtam mert nem vagyok tisztába az árakkal.:)


Na szóval a listám..
Szerelem első látásra...imádom az ilyen cipőket!Képek alatti "link" feliratra kattintva megnézhetitek az oldalon:)


Nagyon szeretem a magasított szárú cipőket,így egyértelmű volt hogy őt mindenképp szeretném.:)


 Nem vagyok egy nagy ruha párti,én farmerbe és pólóban érzem magam a legjobban,ennek ellenére ez a ruha levett a lábamról.:) Ráadásul Plus Size méretben találtam meg( nem élek álomvilágba,tudom hogy nem fogok úgy kinézni egy ruhába se mint a képeken).Ergo esélyt látok rá hogy nem fog bevágni,vagy szorítani sehol.:) és a féloldalas megoldás is tetszik.:)
Szeretem a szívecskés dolgokat,a fülbevalókat meg főleg.:) Szerintem nagyon szép,egyszerű letisztult.
Ez a nyaklánc pedig az egyszerűsége miatt fogott meg.:) Szerintem nagyon szép,és egy alkalmat nagyon fel tud dobni.:)

Eddig nagyon tetszik az oldal.:) Ti ismeritek?

1 megjegyzés:

  1. Beautiful! I clicked on your links. PLEASE click mine too!

    http://www.beautyandthemist.com/2014/03/my-wishlist-from-dressale-opportunity.html

    VálaszTörlés