2014. február 14., péntek

Megteszek mindent az elkerülésért?

A ma hajnalba közzétett állat tesztelős bejegyzésem után kaptam egy pár olyan mail-t amiben kérdőre vonják hogy most ezt miért írtam meg? Vagy én ezt most hogy gondolom,és komolyan gondolom-e?És tényleg ennyire fontos-e nekem..stb...
Nos!
Igen fontos!Viszont természetesen nem tudok mindent kikerülni.Én most csak a kozmetikai cégekről írtam,viszont kitérhetnék az ételekre.Milyen körülmények között tarják azt az állatot aminek a húsát én 2 fontal olcsóbban veszem meg mint a hentesnél lehet,és milyen körülmények között azokat akiknek a húsát frissen a hentestől szerzed be!
Ha teljesen egészségesen akarsz élni,akkor vagy 2 órát szánsz vagy többet a bevásárlásra,összetevők listájával a kezedben,és nézed mit nem tartalmazhat az étel,vagy magad termeled meg...
De az ételekről többet nem szeretnék beszélni,mert ennyi erővel akkor semmit se ehetnénk meg ami a boltban van....
Bár nagyon szeretném,és mindent meg is teszek hogy kerüljem az állatokon tesztelt termékeket,ez nem olyan egyszerű.Részben mivel nem csak én vásárolok,a lakótársaimat meg az érdekli hogy akciós  vagy olcsó legyen az amit vesznek.Takarítanom meg kell,bár nem szívesen de ha mindent külön vennénk az meg felfordulás lenne hogy ki mit,hova rak.Persze annyi hely se a fürdőbe,se a konyhába nincs hogy mindenből de mindenből dupla legyen.Aztán ott van az hogy az ember vagy szabadnapján megy vásárolni ez a jobbik eset,vagy meló után gyorsan beugrik a közeli boltba.Nos itt is megpróbál figyelni erre,de a super,vagy hipermarketek se az állatokon nem tesztelő termékeikről híresek...Minden erőmmel azon leszek hogy erre figyeljek egy terméknél.Gondolhatnak az emberek bármit,kitartok az mellett hogy L'oréal terméket nem veszek! A TBS pedig leredukálom azt amit ott veszek(az övek volt az első teafás termékcsalád ami segített az arcomon).Természetesen ki fogok próbálni más problémás bőre való terméket is,és ezekről be is fogok számolni.És hogy nyomatékosítsam! TELJESEN KIZÁRNI ŐKET NEM EGYSZERŰ!
Amúgy a The Body Shop fent van a hivatalos NEM tesztelők oldalán:
http://www.mediapeta.com/peta/PDF/companiesdonttest.pdf
De így is sok a kételkedő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése