2014. január 12., vasárnap

Liebster Díj

Köszönöm szépen a díjat I Love make up-tól! :)

Szabályok :
- Tedd ki a képet !
- Írj 11 dolgot magadról!
-  Válaszolj 11 kérdésre !
- Írj 11 kérdést !
- Küldd tovább 11 embernek !

I Love mak up kérdései:
1. Mi a kedvenc színed?
zöld zöld zööld:)
2. Kedvenc smink márkáid?
Hát eddig az essence volt de itt Angliába nem lehet kapni nagyon,így ha megtalálom akkor meg fogom írni! 
3. Melyik sminkterméket használod a leggyakoribban?
Szempillaspirál
4. Milyen ajakápolót használsz?
Yves Rocher málnásat(imádom olyan illata van mint a Fanta vadmálnának)
5. Mik a kedvenc sorozataid?
Több is van:Walking Dead,The American Horros Story,666 Park Avenue,The Carrie Diares,Agymenők
6. Miért kezdtél el blogolni?
Mert imádok mindent amit a drogériákban lehet kapni,imádok utánaolvasni mindennek.
7. Van példaképed? Ha igen ki az?Nem igazán.
8. Kedvenc előadód/együttesed?
Akon
9. Mi a horoszkópod?
Mérleg
10. Kedvenc kabalád?
Egy Sárga tabis kulcstartó!
11. Melyik a kedvenc tantárgyad?
Hát már nem járok iskolába,de a történelem volt.

11 dolog rólam:
  • Úgy érzem révbe értem,mind kapcsolatilag mind munka ügyileg.
  • Régen megettem a zsíros kenyeret mustárral..visszagondolva fújj!
  • 24 évesen még mindig hatalmas gond nálam a pattanásos arcbőr.
  • Mielőtt bármilyen kozmetikumot megveszek,vagy tusfürdőt vagy bármi,előtte mindig vagy 20x odamegyek megszagolom,és visszarakom.
  • Imádok filmeket nézni,volt hogy egy hétvégén át csak filmeket néztem.
  • Imádom a barátom pattanásait nyomkodni(ha találok egyet ő már menekül,de előlem az nem megy!:D)
  • Néha csak úgy rendet rakok a kis kozmetikumos fiókomba,nem azért mert rendetlenség van,csak szeretem pakolni őket.:D
  • Imádok vonatkozni!
  • Szeretem a kiporszívózott szoba illatát!
  • Szeretek kertészkedni!
  • Amíg otthon voltam sokáig aludtam a kutyusommal a földön főleg ha vihar volt! 
Nos egyenlőre nem igazán tudom kinek adhatnám tovább,kicsit le vagyok maradva a beauty blogok terén.De amint lesz jelöltem megírom a kérdéseket is.:)
Szerintetek kinek adjam?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése