2013. október 6., vasárnap

Díjat kaptam!:)

Mindig annyira örülök amikor kapok valahol díjat vagy megemlítenek:) Nem maga a díj miatt hanem hogy egyáltalán gondolnak rám,és hogy a több mint 2 éve irt blogom ha nincs is mindig időm rá nem csak magamnak írom. Nagyon örülök mindenkinek aki idetéved,vagy már fel van iratkozva,jó tudni hogy nem is profi módon de legalább valamit jól csinálok a blogok világába:)
Először is köszönöm szépen nallag-nak hogy rám gondolt a díj kiosztása közben!:) 


Szabályok: 

Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

Hát oké! 11 dolog magamról:
  1. Szeretem az őszt és ami vele jár.(aki olvas már egy ideje ők pontosan tudják).Az esőt, a színeket,a napsütéses őszi napokat.
  2. Tavasszal amikor melegedig mindig rám tör egy érzés hogy most beülnék egy Cabrioba és mennék amerre visz az utam,itt hagynék mindenkit,minden problémával,és csak mennék!
  3. Mániákusan imádom a szempillaspirálokat! Ha meglátok egy új darabot egyből utánakeresek,és ha sok a pozitív vélemény én megveszem.Gátat lehetne fakasztani a sok spirálomból,amire egy élet is kevés lenne hogy elhasználjam!
  4. Másik nagy mániám a parfüm!Ha látok parfümöt legyen az bolt vagy ismerősnél a polcon,egyből rávetem magam és szagolgatom,ízlelgetem. Imádom az új illatokat!:)
  5. 18 éves koromba majdnem egy évig egyedül laktam otthon.Anyuék kiköltöztek a hétvégi házunkba mert építettek hozzá,és én meg minden buliba ott voltam hétvégén.Azóta már kiköltöztünk a már nem is nevezhető hétvégi-nek házba,mert már itt lakunk csak sajnos innen messze van bármi is.
  6. Azt hiszem nevezhetem magam internetfüggőnek! Reggeli első dolgom hogy kávé közbe megnézem az email fiókomat,és a közösségi hálóimat!És ha egyszer érdekel egy téma képes vagyok egész délutánokat a gép előtt tölteni.Ha van jobb elfoglaltságom akkor nem kapcsolom be de másnap már mindig érzek rá kényszert hogy meg kell nézni.
  7. Szeretek porszívózni! Ja és közbe néha énekelni!Talán pont azért mert a porszívó elnyomja a hangomat és csak én hallom!
  8. Teljesen a végletek embere vagyok! Pl: kedvenc sorozatom a Walking Dead (zombi apokalipszis),szeretem a pankrációt,utálom a magas sarkút,Mortal Kombat-tal játszani Xboxon, de ezek a fiús dolgok ellenére imádok sminkelni és a drogériákba elveszni a sminkek között!
  9. Ha a tv-be vagy bárhol látok egy műtétet kiráz a hideg és rosszul leszek.Nem a vér látványától sokkal inkább attól hogy egy élő emberbe kotorásznak...fuujj...
  10. Nem szeretek ismeretleneket felhívni,valahogy előtte mindig kétszer átgondolom magamba hogy mit is fogok mondani és hogy ez jó lesz-e,meg hogy nem-e kéne mondanom mást..Nem normális dolog azt hiszem!:D
  11. Vannak emberek akiknek nem tudom azt mondani hogy hagyjál már békén!Egyszerűen nem megy.Pedig lenne pár!Ezt nevezem kényszerű jó pofizásnak...
Nallag kérdései:
1. Legőrültebb dolog, amit csináltál? 

Felszálltunk barátnőmmel egy vonatra ami Horvátország felé ment,jegy nélkül.Persze a határon leszállítottak.

2. Mi az, amire a legbüszkébb vagy?

Arra hogy megmutattam azoknak akik nem bíztak vagy nem hittek bennem hogy én igenis képes vagyok elérni azt amit akarok!

3. Neked mitől lesz különleges egy ember?

Huha hát ezt nem tudom leírni. Kisugárzás és viselkedés harmóniája ez!
 
4. Van olyan dolog, amit legbelül nagyonnagyon szeretnél megcsinálni? 

Elutazni Amerikába!Ez a legnagyobb vágyam!

5. Ha most találkoznál a kiskori önmagaddal, ő mit mondana? Tetszene neki az az élet, amit most élsz? 

Kiskorom nagy álma hogy színésznő leszek és az én arcom lesz a buszmegállókba a plakáton.Ez nem jött össze,viszont azt hiszem csalódott nem lennék,mert én így szeretem az életem!

6. Milyen környéken képzeled el az életedet? Vidék vagy nagyváros?

Nagyváros!Imádom a nyüzsgést,nem szeretek otthon ülni sokáig,csak legyen mindig valami új amit fel kell fedezni!

7. Melyik nyelvet beszélnéd a legszívesebben? 

Huhh ez egy fogós kérdés.Azt hiszem a Görög tetszik a legjobban! Így azt!

8. Mi az, amit szeretsz magadban? 

Hogy amit szeretnék azt elértem!Foggal körömmel de elérem!

9. Mi kiskorodból a legmeghatározóbb emléked? 

Amíg óvodába jártam mindig én értem be elsőnek,meg alsó osztályba is,mert anyu korán ment dolgozni,és így én is korán keltem.De mindig kaptam felkeltés után + 10 percet aludni.Amit persze sose alvással töltöttem:)

10. Ha most elölről kezdhetnél valamit, változtatnál meg bármit az életed alakulásában? 

Nem hiszem!Mindenbe amit csináltam volt jó és rossz is.És ez attól mert máshogy vagy mást csinálnék nem lenne csak jó.Szóval nem!

11. Mennyire fontos neked a külső? Mit gondolsz, mennyire tudjuk kifejezni önmagunkat az öltözködésen keresztül?

Annyira fontos hogy ne nézzenek hülyének,vagy bármi nem pozitív dolognak. Elsődlegesen nekem kell hogy tetsszen,de a divat maga nem érdekel.Sokkal inkább a praktikusságra megyek rá!

Nos megint ott tartok hogy kinek adjam át....Jaj nekem..ez a poszt még "szerkesztés alatt" lesz mert egyenlőre se kérdések nem fogalmazódtak meg bennem,se nem tudom most hirtelen h kinek adjam tovább.
Egyszóval folyt köv....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése