2013. szeptember 6., péntek

Yves Rocher a nagy fordulat

Nekem elsőre nem volt szimpatikus..ugye....aztán Pesten a kedves eladók miatt na meg a kíváncsiság miatt megpróbáltam újra.és most a pécsi árkádba vannak kupon napok és amúgy is egy-egy volt az állás...el kellett dönteni:D
Be is szereztem pár dolgot...illetve kettőt,de úgy érzem kezd közöttünk kialakulni valami...szerelem a levegőben?:)
Aki már hagyott abba fogamzásgátló tablettát az tudja hogy amit addig használtál arcápoló,az úgy ahogy van mehet a kukába....illetve a samponod is rosszabb esetbe.na hát én a rosszabb eset vagyok..
Csalános tisztító sampon:
A fejbőröm teljesen meg van vadulva,olyan szinten hogy 3 naponta kell mosnom,előtte elég volt heti 1x!Aztán elkezdett rendesen viszketni és már csak ezért is mostam sűrűbben.Viszont! Amióta ezt a tisztító sampont használom azóta visszatértem a heti 1-re.Nagyon jól tisztítja és nyugtatja a fejbőröm.Van csalános szappanom is amit a piacon vettem,viszont annak nagyon kesernyés illata van,így azzal csak az arcomat mosom.Aki gyorsan zsírosodó fejbőrrel van megáldva mint én azoknak ajánlom!

Pures System mélytisztó arcmaszk:
Heti 2x használom és azt kell mondanom egész szépen teljesít.Minden használat után egyre halványabbak a ragyák,és ami előtte fájt az egyre jobban húzódik vissza és egyre kevésbé érzem.Miután lemostam kicsit húzódik a bőröm de nem vészesen.Én nem 3 percig hagyom fent ahogy írja a leírás hanem 10 percig lehet ez okozza a húzódást.

Kedves Yves Rocher!
Az első találkozásunk ugyan nem ment zökkenőmentesen,de most már úgy érzem nagyon szépen helyre lett hozva a kapcsolatunk.:) Nagyon meg vagyok elégedve kivéve az a legelső  tusfürdő az úgy ahogy volt ment anyuhoz. Biztos fogok még a márkától venni dolgokat mert most nagyon pozitív csalódás lett nekem. :)

5 megjegyzés:

  1. De jó neked hogy 3 napig bírja a hajad amikor gyorsan zsírosodik. :D Nekem másfél nap alatt olyan a fejem, mintha ráhúztak volna egy zsíros bödönt. Ha tényleg ilyen jó ez a sampon, előbb-utóbb be fogom szerezni! Köszi a tippet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csalán tisztító hatású,szóval alapból jó hatással van a zsíros fejbőrre:) És 1500 alatt volt a sampon szóval nem is egy vészes,és sok se kell belőle:)

      Törlés
  2. Örülök, hogy végül megszeretted. :) Nekem 4 napig bírja a hajam, mondjuk nem ezzel a samponnal. :)

    VálaszTörlés
  3. Ebből az arctisztító családból én a maszk mellett használom még a tonikot és az arctisztítót is, azok is elég jók.:)

    VálaszTörlés