2013. augusztus 11., vasárnap

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló

Nem olyan rég kaptam mintát a termékből.Kaptam 3-t is szóval volt bőven kitapasztalni valóm.
Ne haragudjatok a kép minősége miatt de vagy bemozgott a kép,vagy vakuzás visszaverte,és sehogy se akart jó lenni.Ezt találtam a legjobbnak gondolhatjátok milyen lehetett a többi.
Kipróbáltam mindkettőt 3-szor is.Egy kis tasak egy fürdésre volt elég.Baranyába eléggé kemény a víz,és nagyon szárit.Én szinte minden alkalommal használok testápolót mert egyszerűen muszáj.Nagyon ki tud száradni a bőröm.
Nos lehet én használtam rosszul ezt a terméket vagy én vagyok kényes de....megvolt a tusfürdős fürdés...aztán elzártam a vizet és jött a termék...kicsit furcsa volt az állata,és az illata is.Mintha tényleg testápolót kennék magamra csak nem hígabb volt.De az illata meg a kinézete dettó Nivea. Ahogy felvittem a bőrömre az volt az érdekes hogy egyből mintha akart is volna lejönni,egyszerűen le akart csúszni a bőrömről.Persze nem hagytam és kentem bőszen,főleg a térdemre mert az a legkritikusabb, meg a könyökömre.A lemosás is egy érdekes dolog volt.Mostam mostam de ezt a filmréteg érzés engem zavart,mintha a tusfürdőmet nem tudnám normálisan lemosni.Végül persze úgy szálltam ki hogy a filmréteg megmaradt rajtam.Aztán megszáradtam,és az illata nagyon kellemesen rajtam maradt.Arra nem lehet panaszom,de tényleg.A könyökömet,és a térdemet nagyon szépen ápolta.Igazi puha baba bőröm lett ott.A többi helyen is persze hidratált de ezeket emelném ki mert a térdem és a könyököm nagyon veszélyes,nagyon gyorsan és radikálisan ki tud száradni.Ez a hidratált érzés aztán egész nap megmaradt.Mind  a száraz bőrre való,mint a normál bőrre nagyon jól végezte a dolgát.
Ami az egyetlen zavaró volt hogy le akart rólam csúszni.Ezt gyors mozdulatokkal tudtam csak magamon tartani.
Megvenném-e? Talán nyárra,vagy amikor még melegebb az idő,és nincs nagyon kedvem testápolózni. Viszont amikor már hidegebb van akkor nekem egy kis rituálé a fürdés utáni testápolóázás.Szóval akkor nem cserélném le.A termék egész jó csak nekem vannak kis szokásaim.:)
Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése