2013. július 3., szerda

Vichy Normaderm-Hyaluspot

Találtam egy nagyon jó akciót egy Pécs-Kertvárosi gyógyszertárba (2500-ra volt leárazva 3600 helyett).És mivel sajnos mostanában eléggé pattanásos vagyok meg kellett vennem ezt a pattanás lészárítót.

Nagyon vártam hogy kipróbáljam,utálom hogy most élem második tini korom vagy mi...
Amit ígér:
Bocsi hogy angol de ez a blogos youtube nem találja meg a magyar-t.De itt a link a magyarhoz:
HUN

"A hialuronsav láthatatlan védőtapaszt képez, amely megvédi a pattanást a felülfertődződéstől. A szalicilsav és az LHA gyulladáscsökkentő hatásával segíti a bőr megújulását és megelőzi a heg kialakulását."

Na hát nekem ehhez képest kicsit más lett,illetve nem egészen eszik olyan forrón a kását....
Kezdem az elején:Csomagolás:
nekem semmi bajon nem volt a csomagolással,illetve Vichy tehát nem egy kis csóri valamit kapunk.A csomagolásán nekem a színek tetszenek(hát istenem) illetve hogy a termék magam hasonlít egy fogkrémtubusra.:) De az adagolója nagyon bejött.

Tény és való hogy így célzottan tudom rárakni a krémet a csúnya kis ragyákra.és még jól el is tudom dolgozni!Piros pont! A krém maga egy halvány fehér krém semmi extra,az illata kellemes friss.Nekem tetszik!
Az egyetlen gondom vele hogy nem minden pattanás szárit le sőt!értem ezt úgy hogy a nagy "fájdalmas pattanásokat" amikből mindenki tudja hogy be fog sárgulni és ki lehet nyomni azokkal nem bánik el.Illetve bocsánat segít nekik,megérleli.Amint rátettem egy ilyen nagyra pár óra és sárga volt.És még igazán nem tartott ott hogy ténylegesen beérjen.De végül is ez is segítség én aláírom!
A kicsit duzzadtakkal amik még véletlenül se fognak besárgulni csak ott virítanak a fejemen azokkal szépen lelohasztotta.És másnapra ha este is tettem rá tényleg szépen eltűnt.
Összességébe azt mondom hogy ha fele ennyi lenne akkor megérné.Nem tudom hogy újraveszem-e,de tényleg!Nem egy rossz vagy hasztalan krémről van szó! Csak 15 ml krémért nem tudom kiadnék-e még egyszer  ennyit.Meg aztán szeretem a Vichy-t a 3 lépéses bőrtisztításukat meg egyenesen imádom.Majd meglátjuk!
Ti használtátok már?

4 megjegyzés:

  1. Díjat kaptál tőlem:
    http://picimosoly.blogspot.sk/2013/07/gabicatol-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,az előzőt is láttam csak nem volt időm gép elé ülni.Hétvégén elintézek mindent:)

      Törlés
  2. Szia! Kaptál tőlem egy díjat:))) http://beautybyjuctus.blogspot.sk/2013/07/liebster-blog-award.html
    <3 Puszi:Juctus

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Díjat kaptál tőlem is, sok szeretettel: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/2013/07/masodik-dijam.html?showComment=1372917249031#c7056737354566517505
    puszi :)

    VálaszTörlés