2013. július 3., szerda

Lovely BB krém

Eléggé szerencsésnek mondhatom magam hiszen nyertem egy BB krémet  -nál!Amit ezúton még egyszer nagyon szépen köszönök,és a kedves levelet is!Akkor lássuk a terméket..
Kicsit bevallom féltem,nem volt dolgom Lovely termékekkel,és a színtől is hogy sárgás tónusú lesz.Aztán megkaptam.A csomagolása nagyon rendben van,egy nyomos kiszerelést kapunk.
A színe is rendben volt és végre találkoztam olyan BB krémmel aminek nem sárga tónusa van rajtam se a kezemen.(kicsit homályos kép lett de nem tudtam jobbat csinálni remegett a kezem,bocsi)
Az állaga nekem abszolúte bejött.Nem is kellett semmi se hogy az arcomra felkenjem,olyan szépen beitta a bőröm mint a hidratálókat szokta.:) Na és persze szépen el is terült az arcomon,nem maradt csíkos,bár alaposan be dörzsöltem de tényleg szépen el lehet kenni.Az illata nekem olyan semleges,magamra kenve nem érzem az illatát vagy bármit.Az alapozóknál bizonyosoknál olyan puderes illatot érzek még ha nincs is rajtam púder. Itt nem.
Most csak egy "utána" képet hoztam. Nem kell annyi előtte kép,túl kompromittáló lenne.:D
Amit tudok mondani 2 hetes használat után:
Fedése egy BB krémhez nem rossz.Nem mindent tüntet el de a kisebb hegeket,vagy pattanásokat nagyon szépen.A nagyobbakkal már nem bánik el ilyen jól.De ezen kívül egy rossz szavam se lehet rá mert tényleg nagyon illik az arcszínemhez.
Nagyon jól megmarad az arcon,és a melegbe is hű barátom maradt,velem van a gond ugyanis amikor eljön az igazi strandidő a hű de meleg akkor semmit se viselek el az arcomon és van hogy viszket,vagy csak egyszerűen ott a "van valami az arcomon" érzés.De ez nem egy BB krém számlájára írható fel hanem az enyémre.Viszont nem fényesedett át,igaz nem is igazán csináltam semmi extrát de a melegbe nekem mindig gyorsan átfényesedik.Szóval ez is plusz pont.
Az árát tekintve 2000 ft alatt van ami szerintem nem vészes.Ha nekem kellett volna megvenni lehet én is kipróbáltam voltan.Sok pozitív vélemény van róla.
Összességében nekem bejött a termék,és mivel ez a 30 ml eléggé sokáig elég,el vagyok látva egy időre BB krémmel.De ha mégis idő előtt elfogyna és nem jön be semmi új ami igazán érdekelne akkor ezt veszem meg újra!:)
Nektek mi a véleményeket?Használtátok már?

3 megjegyzés:

  1. elég jó kis alapozó, nagyon tetszik a blog

    díjat kaptál tőlem, sok szeretettel: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/2013/07/masodik-dijam.html?showComment=1372917249031#c7056737354566517505
    puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy bevált :]

    VálaszTörlés
  3. nekem is megvan, nekem is tetszik, főleg, hogy 800 ft :) jó kis termék ;)

    VálaszTörlés