2013. július 20., szombat

Helia-D tonik.

Ez a tonik a másik nagy kedvencem lett az előző arclemosóval együtt.
Ami szerintem az egyik legnagyszerűbb benne hogy ha maradt akkor a sminkmaradványokat is elintézi.Tökéletesen leszedi a spirálmaradékot,ééééésss nagyon jól mattit.:)
Nem volt előtte dolgom Helia-D termékkel.Viszont ez a termék arra ösztönzött hogy próbáljak még..Majd még kiderül:)
Az illata nekem tetszik,egy friss tonik illat,de nem az a tömény alkoholos.Én csak normál bőrre valót használok,ha ha zsíros bőrre valót használnám az nagyon szárítana,ha a száraz bőrre valót az meg nem lenne. elég. Így szerintem éppen elég egy normál bőrre való.:)
Ezt is Dm akcióba vettem kb 700 ft volt.És valamikor Január környékén szóval igencsak kitart.:)
10/10 adok mert nagyon jól elvégzi a dolgát,és sokáig matt marad tőle az arcom még nyáron is.:)
Ti használtátok már? Vélemény?:)

2 megjegyzés:

  1. Elég jól hangzik. Én még semmilyen Helias terméket nem használtam, de sokan dicsérik, úgyhogy majd ha elfogy az arclemosóm szerintem erre beújítok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig van pár jó dolog tőlük:) És tényleg figyelmet érdekelnek bizonyos termékeik:)

      Törlés