2013. július 1., hétfő

Garnier Essentials 24H Hidratáló Krém Szőlő Kivonattal

Ezt a terméket még kB márciusba vettem,azóta folyamatosan használom,és már igen kiforrt véleményem van róla.

Ami nekem alapvetően meg tetszett benne az az volt hogy extra hidratálást ígér.És a Garnier termékekkel amúgy is jóba voltam mindig.Ezt a terméket meg egyenesen imádja a bőröm!
Nekem pozitívum hogy hamar felszívja a bőröm.Eléggé érdekes bőröm van,hiszen kipattogzik ha olyanja van és ha lemosom egyből száraz,és kopik a bőröm.Na hát erre a problémára eddigi legjobb dolog amit találtam.:)
Az állaga nagyon könnyű,és lágy.Majdhogynem zselés.Nagyon szeretem érezni ezt a krémet az arcomon.Bár bőröm nem lett tökéletes,ennek ellenére nagyon megszerettem,és használni is fogom.
Ha a bőröd gyorsan szárad akkor ajánlom nagyon!Én akciósan vettem ezer forintért.Viszont sokáig tart,és tényleg egy jó krémről van szó.:)
A csomagolása nagyon cuki de ennyi,se nem előnyős se nem hátrányos.Dizájnos de ezen kívül semmi.
Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése