2013. július 8., hétfő

Díjat kaptam!

Sziasztok!
Igen én is megkaptam a díjat amit mostanában egyre többen kapnak.Én két embertől is megkaptam amit ezúton is nagyon köszönök!Egyet: -tol,és egyet -tól.Még egyszer nagyon szépen köszönöm mindkettőjüknek!:)(az a blogjel hogy hogy került oda nem tudom:D)
Szóval a szabályok:

Szabályok:
1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged nevezett/jelölt téged a díjra.
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt.
3. Nevezz/ jelölj Te is 10 embert a díjra [arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőjük száma]
4. Írj te is kérdéseket az általad választott jelölteknek.
5. Jelezd a jelöltjeid blogjain, hogy jelölted/nevezted őket.
1. Mit adott neked a blogolás?
Sok kedves követőt,akik vagy mailba,vagy itt a blogon fel tudják dobni a napomat pár kedves szóval.:)
2. Szingliség vagy kapcsolat (miérteket is írd le)?
Én már majdnem 3 éve kapcsolatba vagyok,és ezen nem is akarok változtatni  De mind2-nek megvannak az előnyei és a hátrányai,én viszont már nehezen bírnám a Gábor nélkül.:)
3. Legnagyobb vágy/álom?
Amerikai:)
4. Melyik korban élnél (ha lehetne)?
Ez egy jó kérdés.Talán a 20-s évekbe a nagy Gengszterkorszakba:)
5. Mit szeretsz a blogolásban?
Azt hogy amikor kipróbálok valamit azt egyből leiratom elmondhatom hogy mit gondolok,és ez az info fülekre is talál.:)
6. A blog miatt több ruhát/cipőt/szépségápolási terméket veszel?
Határozott nem!Én alapból nem szeretek azért megvenni valamit hogy utána álljon.Csak olyat veszek amire tényleg szükségem van!
7. Mi leszel ha nagy leszel?
Már nagy vagyok.:)
8. Mi tesz boldoggá?
Az utazás,és a meglepetések.Imádok utazni új helyeket megismerni,és Imádok ajándékozni,vagy megajándékozott lenni.Imádom azt az érzést amit ad.:)
9. Mitől leszel szomorú?
Hangulatember vagyok!Nagyon! Így ez változik.
10. Kedvenc időtoltés?
Napozni(árnyékba mert utálok kiülni a napra) és közben egy jó női magazint olvasni.Sajnos ritkán van ilyen.:(

1.Mennyire változott az életed ,mióta belekezdtél a blogolásba?
Annyira hogy van egy hely ahol női önmagamat kiönthetem.:)És ismeretlen kedves emberektől kapok elismerést.:)
2. Melyik az az egy sminktermék ,amit nagyon fontosnak tartasz?
Szempillaspirál.:)
3.A családod tud a blogod létezéséről? Mit szólnak hozzá?
Tudnak,de nem nagyon hatja meg őket.
4.Melyik évszak a kedvenced?
Nyár,mert akkor lehet a legtöbbet utazni.:)
5.Szoktál olvasni regényeket?
Csak igaz story alapján leirtakat. Pl egy Call Gilr titkos naplója
6.Naponta olvasod mások blogjait?
Ha időm engedi,és a \|Ā̀{][@{#Đ] mobilinternetem..:D De próbálok minden nap
7. Mielőtt megveszel egy terméket ,utánanézel a véleményeknek róla?
Igen,mindenképp,lényegtelen hogy drága vagy nem.
8.Hétköznapokon erősen sminkeled magad?
Nem.Nyáron meg főleg nem.Hidegebb napokon alapozó és spirál.
9.Melyik a kedvenc filmed?
Tim Burton filmjeit Imádom!
10.Jelenleg melyik a kedvenc zeneszámod?
Hát én Akon összes dalát szeretem.:)

Kicsit baja vagyok hogy kinek adjam a díjat. Ugye 10 embert kell megnevezni. De eddig mindenki kapott díjat akit olvastam. Többször meg felesleges.Így én ezt elnapolom.Ha találok olyan embert aki megérdemli ezt a díjat és megfelel a szabályoknak,és még nem kapott akkor jelzem.:)
Még egyszer köszönöm szépen.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése