2013. május 30., csütörtök

Spirálozzunk!

Ma meg szeretném nektek mutatni az én spirál kollekciómat,és véleményt alkotni.Mindegyiket eléggé régóta használom így van bőven tapasztalat.Mindegyiket kitettem bőven esőnek,könnynek és minden egyébnek amit  egyébként más is kitenne.:)
Abszolút favorit az essence Multi action smokey eyes.
Vélemény: nekem abszolút favorit. Bírja a könnyeket,az esőt.Ami az előnye az a hátránya is.Nehezen mosható le sminklemosó,víz,tonik egymás utáni használattal is.Bár tartósnak tartós ezt nem cáfolhatom.

Ára:300 Ft-t vettem még múlt január környékén.ÉS AZÓTA IS VAN BENNE!Oké igaz egy kis vizet raktam bele mert kezdett beszáradni.De tökéletesen bele tudtam dolgozni a vizet az aljába.Szóval újra teszi a dolgát!:)
Max Factor False Lash Effect
Vélemény:  Nagyon szeretem,ez a második kedvenc spirálom.Bár nem csinál hatalmas pillákat de nagyon szépen dúsít.Nem kenődik el,bírja a vizet,bár annyira nem mint az Essence,de tény és való hogy hogy a közép ár kategóriás termékek közül nekem igáig ez a kedvencem.:)
Ár:  Nem vettem hanem nyertem.:) De kb 2-3000 körül mozognak a Max Factor termékek.Ezért a spirálért kiadnék annyit.Viszont még van benne szóval bőven megvárhatom amíg lesz akció!:)
She False Lash
Vélemény:Kimaradhatott volna az életemből.Nekem nem jött be.Amikor reggel felrakom akkor kora délutánra már a szemem aljából kell kiszednem a kis fekete darabokat.Nem tartós,morzsolódik le a pillákról.Az illata is furcsa.Bár göndörítő ez oké.Na ebből semmit se tesz meg,nem göndörít. Nem venném meg újra.
Ár:1200 Ft volt azt hiszem.Hát soha többé.Ennyiért már találok jó spirált is.Ezzel a márkával amúgy se voltak jó tapasztalataim,de ez a spirál végképp elvette a kedvem...:S
Essence Balck mania:
Vélemény:Ez valahogy annyira nem lett jó.Nem bírja a dörzsölést,se a vizet.Ha nevetek egy jóízűt akkor máris lejött,máris a szemem aljába van egy nagy fekete folt...csodás!Szép pillákat csinál de utána vigyázni kell rá mint a hímes tojásra!
Ár:Ez se vettem.Dm zsákbamacskába volt.Van még egy ilyen spirálom.De nem fogom elhasználni.Jó hogy már nem lehet kapni.
Avon Super Shock
Vélemény:Első és utolsó Avonos spirálom.Kicseréltem a keféjét mert az előző túl sok festéket vitt fel.Hát rossz ötlet volt mert ez is!Az állaga nagyon folyékony,nem oszlik el szépen.Könnyen le is jön.És úgy ahogy van soha többé! Én megadtam az esélyt!
Ár:Akcióba vettem anno 1000 Ft volt.Hát így visszagondolva inkább a McDonald's-ban egy menü.:D

Remélem hasznos volt ez a poszt,és azt azért tisztáznám hogy nincsenek nagy elvárásaim egy spirállal szemben,de ha nem teljesíti azt amit ígér akkor úgy gondolom jogos a kiábrándulásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése