2013. május 29., szerda

Használjuk fel a fölösleget!

Ez a poszt a Hogy használom el a fölösleget folytatása.Egyik legtöbbet olvasott poszt lett a blogon.És ötleteim is vannak,meg hát ha a nagyközönség is ezt akarja..:)
Kezdeném újra a Manhattan alapozóval.Mert hogy azóta újabb felhasználást találtam ki.
Egyik a világos téli alapozóval bekeverni és nedves szivaccsal elkenni az arcunkon.Nekem Beauty Blender-l tökéletesen el tudtam dolgozni színátmenet,vagy foltok nélkül.
Második az a hajlatok barnítása.Igen elsőre nagyon furcsán hangzik,na  de gondoljunk bele!Nyáron,trikó,vagy tudod mit nem is kell nyár! Csak meleg fülledt nap amikor leégsz két perc alatt amíg átmész egyik Platzról a  a másikra.Nekem van egy olyan rossz tulajdonságom hogy a honom alján vannak csíkok amik fehérek maradnak.Aki nem tudja miről beszélek azoknak ezt a részt kihagyni javaslom.:)
Harmadik felhasználás a barnítás!Szigorúan lábra. Fölösleges venned egy lábra való önbarnítós cuccot ha egyszer van egy ilyen szép barna alapozó.:)Persze itt is lehet keverni alapozóval de ha már van színetek akkor nem annyira kell.
Negyedik lenen a szemhéjpúder alap.Sokan csinálnak házilag ilyesmit.De minek a testápoló?
Zsírtalanító kendő.Mert hogy ilyet sokan vesznek nyárra.Ennek a célja hogy amikor nincs rajtad semmi smink akkor matti.Na oké,de ha nem csinálja amit ígér?Akkor viszont smink főlé!A sminket nem szedi le(főleg ha nem dörzsölöd)de mégis felitatja az izzadságot.Fajtától függ de még a púdert is elfelejtheted.:)
Körömnövekedést segítő olaj.Ilyet alapból nem vennék mert ez úgyis genetika függvénye.De ha mégis porosodik egy a polcodon akkor körömbőr puhításra,hidratálásra még mindig tökéletes:)
Nagy háklim a kettő az egyben dolgok!Volt már sampon és balzsam egy tubusban....szörnyen gyorsan zsírosodott a hajam.Megoldásnak azt választottam hogy hajvégpakolás lett.Tettem bele oliva olajat és hajmosás után szigorúan csak a végére a hajamnak feltettem,inkább kenegettem,aztán kis balerina kontyot formálva hátratűztem és fóliával betekerve jártam a kis turbánommal.Ha nincs annyira meleg akkor egy kis törcsit tekerj a hajadra.
Pirosító! Ha nagyon nem találtad el akkor szemhéjpúdernek!Mert most mindent szabad!:)
Ha esetleg van olyan olajotok amit amúgy a bőrötökre kéne kenni,vagy a hajatokra akkor az is egy megoldás hogy a fa bútorokat is le tudjátok vele kenni.Illetve ápolni.
Ez nem ide tartozik de az előző bejegyzésbe elfelejtettem leírni.Rájöttem ha havonta levárok pár millimétert a szempillámból akkor pár hónap múlva kevésbé hullik és sokkal feketébb is lesz.:)
Nos most hirtelen ennyi jött.Ha lesz még akkor lesz egy harmadik bejegyzés.:) De ha nektek is van olyan ami csak áll a polcon és porosodik akkor segítek valamire felhasználni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése