2013. május 16., csütörtök

Eucerin napozó

Régebben taglaltam hogy mennyire hadi lábon állok a napozókrém döntéssel.Nos ez egészen egyszerűen dőlt el.Mentem anyunak kiváltani a gyógyszerét és szembejött az 50% akció Eucerin naptejekre a patikában.
Úgy gondoltam egy ilyen jó és magas faktorszámú készítménnyel jó lesz elkezdeni a tartós színszerzést.
Meg is vettem és már ott tartok hogy ha süt a nap bárhová is megyek bekenem magam mert részben olyan jól hidratál,és nem is égek le.Kell ennél több nyárra?:)
Azt majdnem kihagytam hogy Kids-t vettem.Egyszerűen jobban szeretem a gyerekeknek valót,jobb az illata,és ugyan úgy érzékeny bőrre való mint a felnőtteknél a sensitive! Ami még nagyon szimpatikus hogy nagyon jól ragad a bőröm,tényleg se víz se izzadás nem viszi le.Ami igaz egyben a hátránya is.Nehéz beledolgozni a bőrbe,és van hogy este fürdésnél úgy kell ledörzsölni mert annyira ragad a bőrhöz.Nekem annyi szerencsém van hogy reggel van időm jó alaposan elkenni, így se a ruhán se rajtam nem hagy foltot.
Az illata kellemes,bár kicsit gyógyszer illatú(nem tudom hogy ténylegesen van-e a gyógyszernek illata:D) de semmiképp nem zavaró.Amit ígér azt be is tartja.Gyerekeknek még jobb hiszen őket nehéz egy helybe tartani amíg bekenik őket.Nem is nagyon menne,viszont cserébe ugye egész nap fent marad, vízbe is.
Ajánlom azoknak akik szeretik extra biztonságba érezni a bőrüket,viszont ha reggel nincs időd elkenni ne használd.Akkor csak strandra,oda viszont tökéletes.Az árát már sajnos nem tudom mivel egészségkártyára vettem.De féláron 2000-n felül volt,ennyire emlékszem.
Nektek van kedvenc napvédőtök?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése