2013. április 15., hétfő

Mostanában elhasználtam

Mostanában eléggé sok minden elfogyott nálam. Így a szokásokat megtörve most csinálok egy elhasználtam posztot.:)És bár nem hiszem hogy ez a poszt sokszor fog megjelelni nálam,de egy kicsit most beállok a sorba és elmondom a véleményem.:)
Balea Kiwi tusfürdő:
Ami nekem megtetszett az illata(persze mi más).Nagyon jó kiwi illata van amit én abszolút preferálok.
Ami a hátránya számomra hogy enyhén szárítja a bőrömet,és nem is tart sokáig az illata.Ezt nagyon sajnálom.Bár mostanában a szappanok mellé álltam de ezt még utoljára elhasználtam.Nem veszem újra lévén hogy Limitált kiadás,amúgy se venném a szárító hatása miatt.
Balea szilikon mentes sampon,tápláló olajokkal:
Na ez nálam kiverte a biztosítékot. Kb 10 x mostam vele hajat de elég is volt.Nem csinált a hajammal semmit, bezsírosodott tőle olyan 2 nap után.Az illata se kellemes. Felmosóvízbe tettem hogy elhasználjam.
Biztosan nem venném újra.Sőt  a szilikonmentes samponoktól is elvette a kedvem.
Nivea pure&natural golyós dezodor:
Sajnos nagyon izzadós vagyok, így mindig keresem az aktuális újdonságokat hátha egy majd beválik.Sajnos nem ez lett az.Nem mondom hogy nem csinál semmit de gyorsan ki izzadok és nem is olyan tartós az illata.
48 órát ígér hát nekem 12-t se nagyon bír ki.Nem veszem újra!
Balea Fresh Grapefruit  ajakápoló:
Én meg voltam vele elégedve.Az illata is jó,az íze se kellemetlen.Ápolta is az ajkaimat.Tette amit kellett.Újravenném!
Labello light kiss: Eléggé régi de egyáltalán nem romlott meg.Ami nekem az elejétől fogva nem volt kellemes benne hogy kis darabok voltak benne. Így ha felkentem az ajkaimra eléggé érdekes érzés volt.Viszont tényleg puha lett tőle az ajkam.Újravenném de már nem lehet kapni.:(
Összességében elégedett vagyok magammal mindig csak egy valami van felbontva az adott dologból. Pl egyszere egy sampont használok nem 8 fajtát és így tovább.Nekem így tökéletes.:)

1 megjegyzés:

  1. Ezek a szilikonmentes dolgok nekem se jönnek be,mégis akkora a felhajtás körülötte. Nem értem miért!?
    Én is épp most írtam az elfogyott termékeimről, ha van kedved olvasd el!

    VálaszTörlés