2013. április 22., hétfő

Egy kis nyugi na meg buli.:)

Végrreeee véggre túl vagyok a nyelvvizsgán.Kisebb nagyobb sikerrel.Az írásbelim kétséges a szóbeli sima ügy volt.:) Most ezzel fogok pihenni,és bulizni,pörögni.Pénteken megyek Pestre...mert hát kedvenc város itthon.Ami a legjobb hogy van VAPIANO! Pécsen nincs egy normális olasz kajálda sem úgy érzem megérdemlem:D Remélem be tudok szerezni pár olyan dolgot amit tervezek. Pl The Body Shop-ba szeretnék ellátogatni,meg Sugár cukrászda,meeg MAC oo igen azt várom a legjobban!:)Ti hová mennétek még?:)Tippeket várok.
Egy kérés:Aki tud légyszíves nyomjon egy tetsziket a Bundásomra: Bundás Köszönöm szépen:)
Várom a tippeket Pestre,és holnap jövök nagyobb bejegyzéssel.:)

2 megjegyzés:

  1. Szavaztam Bundásra, nagyon cuki!
    Cserébe én is kérek egy szavazatot:
    https://www.facebook.com/LorealProfessionnelHungary?sk=app_239588486179355&app_data=1482472154

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,és természetesen én is szavaztam:)

      Törlés