2013. április 4., csütörtök

Ebay rendelés(beauty blender)

Nem nagyon voltak jó véleménnyel sokan az essence most kiadott Beauty Blender-ről. És amúgy Ebay-en fele árba kerül,szóval gondoltam ha már úgyse veszek eredetit akkor inkább megrendelem a távoli országból.Őszintén megmondva nem tudom Japánból vagy Kínából érkezett. De ha ti is felmentek Ebay.com-ra,akkor ezer meg ezeket ilyen hirdetést találtok.Én mindig beállítom hogy előre vegye a legolcsóbbakat.Nem feltétlenül azokból rendelek de van összehasonlítási alapom. Ugyanis mint mondtam sok van fent de van hogy ugyan az(a drágábbaknál nem lehet szint választani,az olcsóknál igen hogy van ez? )
én most egy majdnem pink(nem tudom mi volt a tökéletes megnevezése az istenért se) színűt választottam.Amiért még érdemes szerintem ebay-ról rendelni hogy nálam a szállítási időnek 7-17 nap volt írva.17-ik nap után írtam hogy nem jött meg.Az eladó egyből felajánlotta hogy ha 2 héten belül ténylegesen nem kapom meg azonnal vissza utalja a pénzt.Ilyet Magyarországon teszem azt Vaterán hol csinálnak?Sokkal fontosabb az ebay-es eladók többségének a pozitív visszajelzés.Ami ugye a vevők védelme is.Hogy miért?Mert ha te nem kapsz terméket,se vissza a pénzt akkor egyből negatívat adsz.Jogosan! És attól az eladótól kevesebbet fognak vásárolni.Nem tudom hogy mit von még maga után a negatív.De sokkal jobban tetszik itt az eladók hozzáállása mint magyar oldalakon.Na de vissza a blenderhez! Kipróbáltam! Tapasztalat első használat után:

  1. Nem lesz töredezett,repedezett!Egyben marad és nagyon jól ki lehet csavarni a vizet!
  2. Az alapozót nagyon szépen eloszlatja(bár én nem látok lényeges különbséget ez és a sima szivacs között.)
  3. Gyorsan megszárad és visszanyeri az eredeti formáját!
Akkora különbséget nem látok de ennyiért megérte.Alapvetően tetszik a koncepció miszerint kerek a blender és nem olyan sík egyenes mint a szivacsok többsége.Jobban meg tudom fogni és a hajtöveknél jobban is el tudom dolgozni.Én amondó vagyok hogy érdemes beruházni egyre.Azt hogy a drágát vagy az az olcsóbb fajtát vesszük az személyes döntés.A drágát nem próbáltam,természetesen ez egy utánzat de a dolgát elvégzi. Így nekem tetszik!
Ti próbáltátok már?

3 megjegyzés:

  1. Linket kérhetnék? :) és végül hány nap alatt érkezett meg? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze!:)
      Március 11-én adták fel,és tegnap kaptam készhez 04,03-án.:)
      http://viewitem.eim.ebay.hu/Beauty-Foundation-Blender-Sponge-Health-Natural-Beautypeach-bloosom/400396577582/item?variant0=peach+bloosom&transId=214413551027

      Törlés