2013. március 27., szerda

Trnd.hu Dove tesztelő lettem

Ebben a hónapban nagyon szerethet valaki fent mert nem ez az első tesztelésem.Az előző a L'oreal volt most pedig a Dove lett.Nagyon meglepődtem amikor megkaptam a csomagot,illetve anyu kapta de én is besegítek,sőt:) Aminek nagyon örültem hogy kis füzetet is kaptunk hozzá hogy miről is kéne beszélni.Bár nem csak beszédben lehet elmondani a termékről amit tudunk,de úgy a legjobb és legegyszerűbb.És ami még fontos hogy a kis termékmintákat is így lehet átadni.Kaptunk 10-10 DB Dove nourishing oil care hajpakolást és intense repair balzsamot.Illetve nagy termékeket ami ez a kettő nagy változat mellé egy sampon is járt.Egy Intense repair sampon.


Én alapból szeretem a Dove termékeket, így a kipróbálása is öröm volt.Bár most rövid a hajam de tény hogy ezzel a samponnal elég egy héten egyszer mosni hajat.És Nagyon sokáig jó illatú és puha marad tőle a hajam.Ha nem használok balzsamot akkor is! Leírhatnám hogy a hajpakolásban mennyi olaj van ami segíti a regenerálódást és újból építi a haj szerkezetét de úgy gondolom ide most nem kell a reklámszöveg.Saját tapasztalatból írom le hogy nekem nagyon bevált,a hajam nem korpásodik,és nem zsírosodik.Én csak ajánlani tudom.Ha esetleg van pécsi aki szeretne 25% kupont(mert ilyet is kaptunk hozzá) akkor az írjon nekem és adok!:)
Ti próbáltatok már,szeretitek?

2 megjegyzés: