2013. március 11., hétfő

Kérdés kérdés hátán!

Vajon mikor jön a tavasz?Tényleg esni fog még a hó?Most ezért raktam el a csizmám és vettem elő a sportcipőm?..És még ezer kérdés ami így felmerül bennünk amikor kint bőven veri a hőmérő a 10-15 fokokat,mi már a legszívesebben egy kis melegítőben császkálnánk,de azok az ilyenkor nem igazán kedvelt időjárás jelentő bácsi/néni azt mondja jön még hó.
Természetesen nem csak a ruhában fontos hogy mit hordunk,fontos ez még az arcápolóink háza táján is.Elég most egy egyszerű víz alapú hidratálókrém?Vagy maradjunk még a zsírosnál. Sok fórumon olvasom ezeket a kérdéseket.Nos van véleményem persze...mégpedig? Ahogy jól érzed! Hiszen ha te úgy érzed hogy most neked még a zsírosabb téli arckrém kell hát úgy legyen! Nincs ezzel gond.Természetesen ilyenkor az arcunk is "tavaszt" akar.És miért ne akarna? Viszont az nem mindig ugyan az amit akar és az ami kell neki.
Ahogy a bőrünk....ha úgy érzed kell még neki a Shea vajas testápoló hát használd azt!
Hogy miért írtam ezt le?Nagyon sok olyan lány véleményét olvasom illetve aggódó kérdését hogy most mit használjon.Hát lehet sokaknak egyértelmű viszont van akinek nem. Így csak a véleményemet tudom elmondani.Lehet unalmas bejegyzés lett de le akartam írni mindenképp.:)
Illetve lenne egy személyes kérdésem kicsit más témában.Én nem találtam de hátha van valaki aki már talált olyan oldat ahol idegen nyelvű emberekkel lehet beszélni úgy hogy ők meg magyarul akarnak tanulni.Főleg németekre gondolok.Én már próbáltam mindent....pl" Ich möchte Ungarisch lernen.." és társai.Viszont semmi érdemlegeset nem találtam.Ha esetleg ismertek ilyet akkor jelezzétek.Köszönöm.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése