2013. február 3., vasárnap

Internet mizéria!

Nem akartam róla írni,de úgy érzem röhej....És másik szempont a mai HUN szolgálatotok felelősség vállalási dolgairól írni.
A történetem ott kezdődött hogy Magyarország....és a mi utcánkba nem lehet vezetékes internet mivel éppen megtelt a hálózat. Megemlítenem hogy ez Pécs egyik kívülre eső de Pécshez tartozó része!Természetesen a telefonkábeleket a Matáv megszűnésével a NAGY T betűs szolgáltató lefoglalta. Így nekünk akik nem panelbe lakik csak ők hozzák a vezetékes nettet. Hát csodás csak nem kötik be!No de sebaj..Fejlődünk még ha az oroszok le is strapáltak,legyen mobilnet.Lett!Egyre több! Ami korán se megoldás! Itt jönnék...
Digi Move mobilnettem van.Semmi gond nem volt vele,addig amíg a régi Pannon el nem kezdte a hülyeségeit..hálózatfejlesztés.Ok persze kell.De azt valaki..bárki...magyarázza el nekem 2 giga után kéne lassítani eme csodás nettet...Ennek ellenére decemberben teljes sávszelességél 98 GIGÁT használtam el,korlát nélkül.Januárban 32.És utána jött a lassulás.Ami használhatatlanná tette az internetemet.Olyan szinten hogy egy egyszerű Gmail nem tudott megnyitni.Vagy online bankomba nem tudtam belépni többszőri próbálkozás utána se...Idő túllépési hiba ugye... Hogy ennek ne legyen vége a Digi mossa kezeit,ők a 2 gigát vállalják.Szerintem inkább egy kábelt vállaljanak a családi házakba!!!A vezetékes nettel nincs gond...De amit a Telenoral művelnek.Korán sem nevezném internetnek amit most épp adnak.Nagyon örülnék,és még jó pár ember ha összeszednék magukat,és végeznének a hálózatuk fejlesztésével,vagy bánom én mivel....

1 megjegyzés:

  1. Próbáld ki az új 4G-s mobilnetet a Magyar Telekomtól(T-Mobile), hátha az is van már nálatok.
    Ha decemberben 98GB-ot használtál korlát nélkül, januárban meg 32-t, akkor annak csak örülni kell, ha a te mobilneted elvileg csak 2Gb-os, nem? :)

    Egyébként érdemes lenne időközönként leadni egy megrendelést a Magyar Telekomnál a vezetékes internetre, hátha felszabadul egy vonal, vagy esetleg fejlesztenek a környéketeken(mert ez is előfordulhat, nem ritka).

    VálaszTörlés