2013. február 13., szerda

Halpedikűr

Ha valaki hallott már róla tudja hogy ez is mint minden ami érdekes és meglepő az japánból van.A folyamat lényege hogy egy nagy akváriumban sok sok kis Dr.hal van(nem tudom mi a teljes nevük).Ebbe az akváriumba rakod a lában,természetesen csak lógatod.Majd a halacskák jönnek rátapadnak a lábadra és leeszik az elhalt hámsejteket.Nem első alkalommal az egészet.Én elsőre 1 órát lógattam a lábam,de nagyon élveztem.:)Nagyon nagyon meglepő,furcsa érzés ahogy a sok halacska mind rátapad a lábadra.Kicsit csikiz de egyáltalán nem vészes.Nekem nagyon tetszik!Sajnos Pécsen eddig egy helyet találtam(ahol voltam is tegnap) ott egy normál áras kezelés 4000 Ft-ra rúg.Én bónuszbrigáddal 1700 valamennyiért mentem el.Szóval egy újabb indok hogy megéri brigádosnak lenni:).

Aki kíváncsi rá annak ajánlom hogy próbálja ki!Bár én is ódzkodtam tőle.Viszont nagyon bejött.:) és az eredmény? Nagyon puha nagyon sima bőr.Bár az összes bőrkeményedésemet nem szedte le mind,de tényleg látványos a javulás.és ami még jobb hogy érzésben is jobb,hiszen nincs olyan hogy túl mélyre vágnak mint a sima pedikűrnél,vagy egyáltalán belevágnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése