2013. január 2., szerda

Géllakkozás mint olyan...

Nagyon Boldog Új Évet mindenkinek!És ahogy láttam már csak 1 feliratkozó kell a 100-hoz.Meglepődtem hiszen sajnos eléggé hanyagolom a blogot,nem mindig írok amikor szeretnék.Az évet nem szeretném mint kb. minden blog író az előző év összegzésével tölteni.Nekem a 2012 sok munkával telt így semmi érdekes nem lenne benne.Viszont amit 2012 év (sajnos végén) ismertem meg jobb,próbáltam ki,és szerettem meg az a Géllakkozás. Gondolom sokan ismeritek,aki nem annak azért elmondanám hogy ez lényegében zselés műkörömhöz hasonlít de mégse az.Csak a saját körmünkre dolgoznak,nem hosszabbítják.Felkennek kb. mindent ugyan úgy mint a műkörömnél,de a végén nem lesz hosszabb a körmöd tényleges hosszánál.Csak a lenövés kicsit zavaró ha valamilyen szép rikító szint választasz.én az elején egyből pirossal kezdtem szóval igen igen.:)

Sajnos nincs jobb minőségű felvételem róla.Azért remélem látszik.Ez pont a manikűrös után készült frissen,melegen!:)Ami szerintem a legjobb benne a praktikussága.Kb 1 óra a körmök formázásától a körömből olajozásáig.És utána ha szerencséd van 2 hétig csak élvezheted.Utána viszont már nagyon látszik a lenövés.De abba a 2 hétbe,nem tudsz belenyúlni,lekaparni vagy ilyesmi. Ami egyben az előnye a hátránya is,ugyanis 2 hét után elkezd csúnya lenni.És bár olvastam hogy merész csajok bevállalják hogy acetonos fürdőt adnak a körmüknek,én ezt valahogy nem.:( Szóval nincs mese valamit valamiért...2 hét után irány a körmös!! Másodszorra viszont már sima franciát kértem aminél azért annyira nem durva a lenövés.
Na itt a kép már fényképezővel készült.
És most itt tartok. Eddig ezzel a két körömmel úgy érzem nem fogtam annyira mellé mintha megvettem volna egy körömlakkot amit aztán arra ítélnék hogy környezetkárósítóként menjen a szemétbe(mert hát hová is lehet dobni?).Igy most két olyan körmöt kaptam amilyet szerettem volna és a munkámba is előnyös volt.Ami negatívum volt még azonban az előző lakk leszedése.Nekem le csiszolták szóval egyáltalán nem volt kellemes.Hogy megérte-e?összességében igen,ár érték arányba se mondanám soknak.Persze a lakkozás még mindig a legolcsóbb de a legtöbb munka is azzal van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése