2013. január 30., szerda

Essence Snow Jam

Sziasztok!
Sajnos eléggé sok gondolom van az otthoni internetemmel,alig lehet használni. Így most a barátnőmnél vagyok és gyorsan bemutatom mit kaptam az essenc-től. Hamarosan kijövő kollekciót kaptam a Snow Jam.
Kaptam 3 krémes szemhelypúder,és 2 szemceruzát.Meg egy ajakápolót.
Az ajakápolót a barátom lenyúlta mivel tuti frutti illata van.Viszont végre használ ajakápolót.:)

Annak ellenére hogy kék maga az ajakápoló, színtelen a szánkon.(Bár mondjuk színest a barátom nem is vitt volna el.:))
Aztán a szemrevalók.Anyunak csináltam vele sminket,és megengedte hogy lefényképezzem szóval most az ő szeméről lesznek képek.:)


Ez itt a ceruzás smink.

Ez a két semleges színű krémes szemhelypúder. 
Ezt egy kicsit elszúrtam de mivel csak ez az egy képem van róla így ezt mutatom meg.Ez a kék krémes szemhelypúder.
Nekem a krémesek annyira nem jönnek be,de az én szemhéjam eléggé rejtett,szóval alapból neccesebb ilyet használni.A ceruzák viszont nagyon bejönnek,szépen rajtamaradnak a szememen.Szóval panasz nincs rájuk.
Kb 2 hete kaptam őket.De ha lesz normális netem írok még több.A színei viszont mindegyiknek nagyon szépek!Szerintem érdemes kipróbálni.

3 megjegyzés:

  1. Jaj Istenkém,én pont őket szeretném majd megkaparintani. Jelenleg más nincs is az Essence kívánságlistámon (ami ritka pillanat,mivel mindig egy rakat dolgot szeretnék venni tőlük,nemhiába a kedvenc márkám.) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem amikor megkaptam,de nagyon örültem neki.:)

      Törlés
  2. Az én párom is lenyúlta az ajakápolómat :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    nézz be hozzám, légy követőm :)

    VálaszTörlés