2012. október 8., hétfő

Az a híres francia....

Nagyon nagyon régóta vártam hogy végre saját körmömből legyen francia körömvégem.Amihez nem kell se tipp,se zselé.És vége...ebben a posztban amúgy is szeretnék nektek véleményt mondani.Lejárt a 3 hónapom.Na nem ültem vagy ilyesmi.:)Csak szedtem Biovanne-t.Igen igen szépségvitamint szedtem,de csak a körmömre.Illetve annak az erősítése volt a cél.Nos nekem bejött.:)A körmeim végre nem törnek,nem hajlanak,és nem szakadnak be csak úgy.Tényleg nagyon erősek lettek.Bár nem mondom elbírnék fogyasztani még egy 100-as kapszulásat,de így is nagyon nagyon megtette a magáét.A hajammal is csinált valamit,gyorsabban nő.De nekem se a hajammal se a bőrömmel nem volt problémám csak a körmömmel.Műkörmöt nem akartam,az csak még jobban tönkre teszi.legalábbis nekem biztos.Egyszer volt elég is volt.
Na de most ..eljött az idő:)
Mindennek mondanám csak tökéletesnek nem.:) pedig használtam sablont.(Amúgy a sablon Ebay-s,és 100 db-t kaptam 1 dollárért.)Elsőnek a fehér részt csináltam meg.Vártam...vártam vártam... aztán lehúztam.Na de van amelyik még így se száradt meg...jaj de örültem!:) Aztán jött rá egy szép átlátszó de kissé rózsaszínes lakk. Nos ami a gondom volt.Hamar elkezdett lekopni.Sajnos ami az előnye az a hátránya is.Könnyen elkészítő,de könnyen le is jön. Fogom még párszor csinálni az biztos! De most csütörtökön kipróbálom a gél lakkozást.Majd arról is lesz beszámoló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése