2012. június 3., vasárnap

Körömmatrica

Nem rég csináltam meg ezeket a körmöket.Sajnos nekem eléggé gyengék a körmeim,repedeznek,száradnak,törnek.Nem a legjobb minőségűek.Viszont ha szépen meg manikűrözöm,és levágom a körmöm szinte tövig akkor nem jön le olyan könnyen a festék.Sajnos sose lehet szép hosszú francai körmöm tipp vagy zselé nélkül.Ezekről nagyjából le is mondtam.Viszont nekem a körmös kis tatyóm aljába találtam egy essence körömmatricát.Én átlátszó lakkal szerintem nagyon szép körmöket tudtam csinálni.

Sajnos a kép nem lett annyira jó:S És a körmöm széleinél is kimentem.De szerintem szép lett.Legközelebb nem rakok mindegyikre mert talán kicsit sok lett.:S
Összességébe ha valaki annyira ódzkodik a műkörömtől mint én és a körmei is gyengék a lehetőségei eléggé korlátozottak.De ez egy mentő dolog.Hiszen az elkészítése se bonyolult és nem időigényes.
Én úgy csináltam hogy alaplakk,aztán megszárad rá a matrica egy szemöldökcsipesszel,és még egy réteg átlátszó lakk.Nekem tetszenek nagyon főleg a fekete szín miatt.A matricát már mutattam egy régebbi bejegyzésbe így most azt nem mutatom meg.
Ti használtatok már ilyet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése