2012. június 10., vasárnap

Körmök(nem lehet megunni):)

Most kb. egy hete pihentetem a körmeimet.Iszonyatosan ramaty állapotba vannak.Olyan szinten hogy ami nő körmöm az azonnal kettéválik,betörik,beszakad.A körömágyamról nem is beszélve.Ezért úgy döntöttem nem festem ki egy hétig.Ami azt illeti tövig visszavágtam.Igen igen tövig....Annyira csúnya volt a fehér foltokkal meg letörésekkel.Szedek vitamint is mellé.Még nem látható változás de ez nem egyik napról a másikra történik ugyebár.Viszont valamit akartam kezdeni a körmeimmel mert eléggé barázdáltak és mattak.Ezért elindultam körömpolírozóra vadászni.Nem sok helyen találtam,összességébe két drogériába ami olyan hogy nem jön szét már kézbevétel után.A rossmanosat vettem meg,egyszerűen szimpatikusabb volt mint a Dm-es.Na meg olcsóbb is.
Ugye 3 fázisos.Sajnos nincs róla most több képem éppen anyu tulajdonította el.:)
Azért jó mert szép fényessé teszi a körmeimet 3 lépésben.De ha lakkozni fogni akkor elég csak az 1, és a 2, lépés.Összességébe meg vagyok vele elégedve,szerintem ha fél évig bírja már megérte a 300 FT-t.
Nektek volt már ilyenetek?Vagy van?Hogy vált be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése