2012. április 8., vasárnap

Dm Zsákbamcska 100 pontért



Ugyan alapból nagyon leszoktam a DM-ről,meg általában a drogériákról.Régen kedvtelésből mentem be és minden megvettem ami tetszett.Ma már tudatosan vásárolok,bár bevallom néha egy egy körömlakkra,vagy sminkes cuccra elcsábulok.Amikor megláttam a DM facebook oldalán hogy lesz megint ajándék akkor tudtam hogy ki fogom váltani,legfőképp azért mert van benne szempillaspirál.(abszolute favorit)Nos igen kicsit csaltam.Én két dobozt is kiváltottam de egyberaktam a cuccokat.A másik dobozt felhasználtam piperék tárolására,mert szerintem nagyon szép dekoratív doboz.Az egyik fogkrém mintát a barátom el is kérte azért van csak egy a képen.A körömlakkoknak szintúgy bár az Essence lakkból nincs szűkségem kettőre.Gondoltam kisorsolom az olvasok között!Ha van rá érdeklődés.:)
Ő lenne az egy essence multi dimension xxl shine 67 just shout! színben.
Ti kiváltjátok?

1 megjegyzés:

  1. dejóó,tuti kiváltom én is! :)szép ez a lakk nagyon,én örülnék egy ilyennek :)

    VálaszTörlés