2012. március 20., kedd

Teázás

Nagyon imádom,de nagyon!A tea számomra a nap legnyugtatóbb része.Bár ez nálam csak akkor igaz ha melegen iszom.Nagyon sok helyen sokfélét lehet kapni.Bevallom töredelmesen hogy én az igazi fekete teán kívül nem sok teát iszok meg.A zöld teát nagyon nagyon hidegen esetleg,és ha egy bizonyos gyártó már jó előre legyártotta nekem.Az otthoni zöld teát csak akkor iszom meg mikor taknyom nyálam egybe folyik.(guszta ugye?)Nem akarok mesélni a teázási szokásokról és hogy honnan eredet.Ezt beírod a keresőbe és kidobja.Magamtól ilyet úgyse tudnék írni ,csak bemásolni ergo nem az én művem.
Az egy gondom ami valaha volt vele hogy a teázós időszak olyan téli.Na persze az igazi teázós...Nem a mű vagy az Ice teákra gondolok.Engem nagyon el tud lazítani."Egy csésze tea felfrissíti a testet, kettő pedig a szellemet."  egy ősi kínai mondás szerint.Teljesen egyet értek.
 Ha esetleg te is a tea imádok közé tartózol akkor te is sokat jártál már teázókban.Szerintem annyira megvan a hangulata.És az egész olyan meghitt,én nagyon szeretem.Pécsen van is egy jó hely.Több is ahol teákat lehet inni,vagy venni na persze egész különlegeseket.Ez a feling most elmegy...de ahogy jön majd az ősz visszatér.Addig meg jöhetnek az ice teák!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése