2012. február 19., vasárnap

Nyertem!!:)

Igen igen,nyertem egy blognyereményjátékon.Méghozzá Erzsinél (http://bioarcapolas.blogspot.com/#axzz1mrVfziAT )!És nagyon nagyon örültem.:)
A nyereményem:Egy pirosító,egy körömlakk és egy szájfény.Ígérem jönnek majd tesztek és vélemények de  Szalagavató,meg a munka tanulás..alig van időm néha.:( A blogra is kevesebb időm van mint szeretném.De ígérem pótolok!
Addig egy smink amit szalagavatóra készítettem.:)
Nos az arckifejezésem értelmetlen.:D De a smink a lényeg.Először csináltam füstös szemet szóval nézzétek el.:)

3 megjegyzés:

  1. Remélem tetszik a szín és várom a sminket is amint időd engedi :)

    VálaszTörlés
  2. Nice !!!

    I am hosting Boticca.com giveaway currently, where you can win $100 worth of jewelery and bags...Just click the link below...I'll wait for you there :)

    Enter Boticca.com giveaway and win $100
    ♡ StylishByNature.com

    VálaszTörlés
  3. Na gratulálok :)! Szépen sikerült a smink is :)

    VálaszTörlés