2012. február 26., vasárnap

:@

Ugyan nem szántam ilyen bejegyzést de ezt most ki kell írnom magamból!
Nos én Pécs egy kieső részében lakok,annyira kieső hogy földes út van a buszmegálló felé,és egy TSZ.Illetve tőlünk nincs 200méterre a szántóföld,illetve az autópálya.Na de a lényeg,ez itt egy igen erősen kertes övezet,szóval semmi panel,semmi beton,semmi városi.Kérdem én ki szablya meg hogy nekem lehet-e kutyám,vagy nem?És azt ki hogy az a kutya mennyit ugasson? Ma reggeli incidens...a szomszéd idegesen(60 éves nyugdíjas tanár...)beszólt hogy a kutya 8! felé mennyit ugatott és ez őket az asszonyával mennyire zavarja.....Mert mintha neki nem lenne kutyája aminek sokkal mélyebb a hangja dobermann révén.Akkor ő mi jogon szól be az én német juhászomra? A másik hogy a szerencsétlen ember annyira unatkozik hogy beszerzett egy légpuskát és azzal lövöldözik az égbe hogy menjenek el a kutyák,és ne ugassanak.Ha egy csöppnyi esze lenne tudná hogy ettől ugyan megijednek de elkezdenek vonyítani...Amit őt mint valami "felsőbb hatalmat" ugye nagyon zavar?!Mindenesetre beszóltam hogy a te kutyád is ugat nem is keveset és nyugdíjas révén 5 kor már kapálni kéne!És beszálltam a kocsiba.Mindenesetre szánalmas hogy egyes emberek mennyire primitívek! És jönnek azzal hogy neki 2 diplomája is van...no az lehet de kitörölheti vele ha egy alap emberi ésszerűség sincs benne!:@

3 megjegyzés:

  1. háát ez igaz.mert attól hogy neki van 2 diplomája nem azt jelenti hogy akármit megtehet és már nagyobb rendűnek kell magát éreze...de az ilyen emberek már nagy unalmukba nem tudják mibe kösenek bele...

    VálaszTörlés
  2. A legrosszabb hogy minden hülyeséget megfigyel...múltkor azért szólt be mert hazahoztak buli után és mennyi hangos volt az autó amikor megállt a ház előtt...Ha vesz egy hibridkocsit nem lesz ilyen hangos....Az ilyet kitiltanám a földről....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xDD...háát ilyen az az ember aki sok felesleges idővel nem tud mit kezdeni...és most hogy öreg úgy tesz mintha Ő nem lett volna fiatal,és ami a legrosszabb azt hiszi hogy mindnen úgy tökéletes ahogy Ő mondja!

      Törlés