2012. január 16., hétfő

Sparitual

Még régebben kaptam egy lakkot ezzel a márkajellel.Nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget gondolva van már pár szár rózsaszínes lakkom..na bumm lett még egy.Aztán a napokban megtaláltam egy nagyobb rendrakás alkalmával,gondoltam kipróbálom,és uuuuu.A színe a tégelybe nem volt olyan jó,felkenve viszont Imádom.:D Az illata kicsit hasonlít a temperáéra,nem tudom hogy ezért olyan tartós-e de nem is igazán zavar.Megtaláltam a honlapjukat nos...egy körömlakk nem olcsó külföldi oldalon speciál az én színem(miss world) 10 dollárnál kezdődik.Viszont a tégely nagy,a körömlakk tartós,és teljesen egészséges a körmökre,és a természetre nézve.
http://www.sparitual.hu/drupal/
Szóval ajánlom nektek.Sajnos nem tudok képet készíteni mert a telefonom igen rosszat csinál a fényképező meg nincs itthon így csak egy neten talált képet tudok megmutatni az én lakkomról.
Kép
Nos vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése