2012. január 11., szerda

Ez olyan januári pangás....

Szerintem sokan vagytok még így mint most én,hogy a január olyan pangós időszak.Nem történik semmi.Csak az idő múlik,és ennyi.Persze most jönnek a nagy leárazások,de nem érzem hogy vásárolnom kéne.(lehet beteg vagyok :O) Néha olyan nagy hévvel vetem bele magam az egészbe hogy huhhh vásárlás,de néha meg annyi ideig elhúzom.Tudom nem lányhoz illő...ez van.:DViszont nagyon sokan jelentkeztetek a nyereményjátékomra aminek nagyon örülök,és nagyon jó olvasni a kritikákat(mind a pozitív mind a negatívat).Bár van amiben persze nem változok meg hiszen ha megváltoztatnék komolyabb dolgokat a blogon akkor az már nem az én blogom lenne.Néha kicsit szétszórt...pont mint én.:D Viszont én szeretem a Blogomat,nem csak azért mert nagyon sok kedves aranyos ember olvas hanem azért is mert sok pozitív visszajelzést kapok a blogról.Az elején nem gondoltam hogy ebből tényleg lehet blog.Sőt! Viszont azt hiszem kezdi kinőni magát,elsőnek Beauty blognak indult de rájöttem hogy olyan sok minden van még amit ki kell írnom magamból hogy nem lehet csak "egy újabb Beauty Blog" ami természetesen nem sértő megjegyzés akart lenni.Imádom a Beauty Blogokat mindössze az enyém nem csak erről szól.Na hát az meg a másik hogy jó tudni hogy nem csak országon belül olvasnak.Szóval Köszönöm Olvasók hogy vagytok nekem!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése