2012. január 28., szombat

Essence

Azt hiszem nem kell mondanom az Essence nagy leárazásairól.Hiszen nincs Blogger,vagy Blogger olvasó aki ne tudná.Nekem is sikerült beszereznem két darabot.Bár nekem ez a leárazás annyira nem jött be hiszen mindössze 2 dolog érdekelt nem úgy mint az őszinél.Igazából nem én vettem meg magamnak őket.Barátomat rángattam be a Rossmanba hogy nézzünk körül,de most még nem veszem meg csak holnap mert otthon volt a pénztárcám.És amikor meglátta hogy én ott ájuldozok akkor fogta magát megfogta a cuccaimat és a pénztárhoz vitte.:D Amikor a bolt előtt meg nekem adta én egyből a nyakába ugrottam hogy jaajjj de édes vagy hogy megvetted.Szóval nagyon nagyon hálás vagyok neki.:)Na de jöjjenek a termékek...
Ők voltak azok akiktől lázba jöttem de rendesen.:)Nem rég csináltam először füstös szemet,barnával,de a fekete változat mindig is jobban tetszett.
Róla már írtam egy bejegyzést hogy őt mindenképp szeretném.Aztán olvastam róla hogy a fekete az zselés állagú,akkor arra jutottam hogy nem is biztos hogy kell.Kézbe véve jöttem rá hogy dehogynem hogy kell!Sajnos még nem próbáltam ki,nem jutottam el odáig.De a pigmentáltságából és a szép kenhetőségéből ítélve nagyon szépen fogom tudni eldolgozni.
Na neki aztán még jobban örültem.Én alapból is ha nem sminkelem magam akkor is kispirálozom magam.És erről meg aztán tényleg sok jót hallottam.Próbálni még nem próbáltam ki,van még az előző spirálomból,és ha felnyitnám akkor csak "elkezdődne a szavatossági idő".De az biztos hogy nem halogatom sokáig.
Na és ti vettetek valamit a nagy akcióban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése