2011. december 26., hétfő

Vége a karácsonynak,jöhet a szilveszter?

Nem tudom hogy ti ilyenkor hogy vagytok,de nálunk az ismerősök ilyenkor már(igen karácsony utolsó napján délután) már a szilvesztert tervezik....Hát pfff:D Nálunk ebbe a nem egész egy hétbe ami van a két ünnep között mindenki arról beszél hogy milyen lesz a szilveszter,hová megy,mennyire rúg be....És ilyenkor az jut eszembe..úgyan máááárr!Emberek oké hogy a szilveszter az új év köszöntéséről,és a régi búcsúztatásáról szól.Na de szerintem mégse ez a legfontosabb hogy ki hogy fog berúgni....Én idén úgy döntöttem itthon maradok a párommal és ketten leszünk...és nem kell se a hidegbe lennünk,se a sok petárdától félni hogy mikor dobnak rám egyet,és reggel sem kell hazataxizni.Ja és hozzáteszem ha én 2 kor álmos leszek akkor nem feküdhetek le a Széchenyi téren.:D Na és ti hogy készültök a szilveszterre? Január 2-án indul nálam egy nyereményjáték.:)

2 megjegyzés:

  1. Mi is otthon leszünk szerintem ketten..főleg hogy 2-án vizsgázok :D max a tűzijátékot megnézzük, az lesz a "buli" :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor sok sikert a vizsgádhoz:) Mi szerintem nem csinálunk nagy hűhót....pizza pezsgő és alvás:D

    VálaszTörlés