2011. december 1., csütörtök

(Tökéletes)Alapozó a télre

Végre van egy kis időm!:)Szeretnék nektek mutatni egy szerintem tökéletes alapozót.Illetve elmondani hogy miért is ő az.Na de kezdem az elején.Még Novemberben volt Glamur napok.Én nem vettem meg de kaptam egy Dm 50%-os kupont.És úgy döntöttem ebből alapozót veszek.Már szükségem volt egyre.A régi Avonos volt,de nem bírta a bőröm.Általában nem sok Avonos dolgot bír a bőröm.Na hát én szépen beslattyogtam az üzletbe és szemügyre vettem mi van.Pár perces keresgélés után megakadt a szemem rajta.Igen ő volt az,az Affitone Mineral alapozó!Én úgy érzem nekem ő a tökéletes.Nem csak azért mert tökéletesen passzol a bőrszínemhez,ami nálam igen ritka.De komolyan mondom amióta használom szebb az arcbőröm.De azért elmondanám hogy csak ilyen hűvösebb időszakban használok alapozót.Tavasszal és nyáron feleslegesnek tartom.De visszatérve szerintem az egyik legjobb alapozó a piacon.Nem hagy csíkokat,és nagyon szépen egyenletesen el lehet dolgozni.Az előző Avonos-nál az volt a bajom hogy egy idő után viszketett a bőröm(talán nem kapott levegőt),de ennél semmi.Ha reggel nem én raknám fel fel se tűnne hogy van az arcomon.Egész nap rajta marad.és maradéktalanul le lehet mosni.Imádom.:) Kb egy hónapja használom de bármikor újravenném.:)Ti használtátok?Vélemény?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése