2011. december 3., szombat

Ki mivel készül az ünnepre?

Ti hogy készültök az ünnepekre?
Én már elmondhatom hogy a csokik kivételével amit személyes okokból nem vettem meg mert félek hogy megeszem mielőtt elajándékoznám,mindent megvettem.:)És jó hogy nem kell a karácsonyi forgatagban más embereket agyontaposnom hogy én vegyek egy nyamvadt ajándékot,amit már megvehettem volna novemberben is.De idén előrelátóan,főleg hogy már októberben megnyílt a karácsony bolt megvettem mindent.Úgy érzem most büszke lehetek magamra.:D
Végre van időm testileg és lelkileg ráhangolódni az ünnepekre.Ma viszont épp azon gondolkoztam hogy ahhoz képest hogy ilyenkor már mindenki karácsonyi lázban ég milyen hamar el is megy az a 3 nap.Persze a szentestét is beleszámítva.Aztán 27-én még mindig mennek a karácsonyi reklámok és annyira elcsépeltnek érezzük hogy jó oké megvolt..továbbléphetünk? Vagy ezt csak én érzem így?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése