2011. december 9., péntek

Képmutatás vagy válság?

Ezt a bejegyzést azért írom meg mert nem rég fül tanúja voltam egy igen érdekes beszélgetésnek.A történetem a pécsi Árkádban kezdődik.Volt egy szabad órám,megvártam a barátomat és mint lány hát hova mentem, nézelődni.Meg akartam nézni a telenor kínálatát ám rossz oldalon voltam,így átmentem a másikra amit nem tudtam máshol mint az újonnan nyílt kávézós Platzon.Éppen két nő olyan 40-es éveiben járók beszélgettek és amikor átértem még hallottam hogy mit mondanak.(Akik jártak mostanában a pécsi Árkádban azok tudják miről beszélek)A lényeg az volt hogy a karácsony előtt ők mennyit költenek,és milyen drága minden,és hogy milyen szemétség hogy ilyen drága ez az ország.Részben igazat adtam volna nekik de előttük épp 2 kávé különlegesség volt 2 maffinnal.na igen és azok mennyik voltak?Nem a kávéról vagy a maffinról van szó.De aki nem megy el 20 métert a Sparig ahol kb féláron kapják meg,vagy nem vesz inkább kávét automatából az ne sírjon!!!Ha annyira kevés a pénze valakinek akkor ne egyen 700 forintos sütit,és ne az legyen a legnagyobb gondja hogy csészéből vagy pohárból issza a kávéját....könyörgöm!!!Ami a vicc hogy ott tartunk hogy akinek van az is sír....mert a többi is....!Akinek meg kevés van az elkölti pontosan ilyenekre.Na most ha jól számolok ők a 4 kávéra 2 sütire majdnem 5000-t fizettek.....na hol itt az igazság?Amíg másoknak a valós gondjuk hogy ők oda maximum azért mennek be mert átloholnak az árkádon hogy előbb odaérjenek a munkahelyükre,addig mások vígan elköltenek 5000-t sütire meg kávéra,és sírnak...Na akkor hol itt az igazság?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése