2011. december 23., péntek

Karácsonyi TAG

Olvastam pár blogban és gondoltam én is kitöltőm.
Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Is-is.Ha nincs semmi kedvem becsomagolni akkor tasak,ha nagyon van kedvem az ünnephez akkor papír.

Igazi vagy műfenyő?
Igazi,mi minden évben kapunk szóval nekünk nem okoz problémát a beszerzése,és ha lebontottuk megy a tűzre.:D

Mikor díszíted fel a fát?
24-én ebéd után.Persze mindig könyörögni kell hogy vágják már bele a talpba,de estére általában kész.:)
Mikor bontod le a fát?
Amióta már nem úgy élem át a karácsonyt mint kiskoromba azóta anyu már szilveszter előtt le szokta bontani.:(

Szereted a tojáslikőrt?
Nem igazán vagyok oda érte,de megiszom.Inkább kakaó:$

Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Egy orvosos kis táska amibe volt műanyag lázmérő..stb...nagyon szerettem volna egyet.:)

Van "Betlehemed"? 
Nincs.

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Mamámnak.Neki már mindene megvan,és mindig azt mondja hogy neki már nem kell semmi.

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Barátnőimnek,anyuéknak ők mindennek örülnek.

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Szerintem még most is az hogy már december elején megkapom a karácsonyi pénzt és ennyi.Semmi a fa alatt.:(

Elektronikus vagy postai képeslap?
Mindkettőt szoktam küldeni.

Kedvenc karácsonyi film?
Grincs,Egy örült éjszaka,Reszkessetek betörök

Mikor kezdesz vásárolni?
November elején, ha meglátok valamit akkor megveszem.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Igen.Ami nekem nem hasznos másnak még lehet az.De tényleg csak a haszontalan dolgokat.:D

Kedvenc karácsonyi étel?
Bejgli(és bevallom nem a házi mert annak kemény a tésztája,a bolti jobb)

Színes vagy sima fények?
Mind2 van.Nem tudom.:)

Kedvenc karácsonyi dal?
Nem szeretem a karácsonyi zenéket.:)

Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
24 itthon, 25 jönnek a rokonok és nálunk ennyi a karácsony.:)

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van? 
Hát egyik se,ilyen csúcsos csúcsdísz.:D

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24-én este,vacsi után.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?

A sok hülye ember aki nem tud odébb menni mert te sietnél ő meg előtted toporog.Na meg a tömegnyomor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése