2011. december 31., szombat

Hát akkor szilveszter!

Elsőnek is Nagyon Boldog Újévet minden Kedves olvasómnak!Remélem buliztok helyettem is,én itthon leszek,nem megyek sehová.Részben mert semmi olyan nincs ami érdekelne,egy tömött discoban nem akarom berágni magam.No meg semmi kedvem a sok részeghez:DItthon leszek a párommal,bár ezt már írtam.Remélem mindenki átértékelte az évét,és többé kevésbé sikeresen tudja lezárni.És véget ér ez az ünnepi korszar jön a Január ami unalmas...nem történik semmi..na jó félév....és nagy leárazások,de semmi olyan ami mindenkire kihatna.Mindenesetre én már most kiegyeznék egy tavaszban.:)Hiszen az a legjobb.Főleg a tavaszi illatok,hangok...hát igen..:) De ma még bulizzatok,és akinek van szünete az élvezze az utolsó napokat!De nagyon!Én is azt teszem!:)  B.Ú.É.K!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése