2011. december 28., szerda

Csak én nem szeretem a szilvesztert?

Én úgy gondolom hogy nem vagyok egy nagy bulis már(kiöregedtem..haha). De félretéve a viccet,volt egy igen bulis időszakom,és nekem az úgy elég is volt,nem vágyok a tömegnyomorra,de a sok részeg emberre az utcán,na arra meg végképp nem hogy a sok hü..e mellém dobja a petárdát.És az újévet kéz,vagy láb nélkül töltsem.Tudom ez ilyenkor mindenkinek egy kötelező buli vagy mi...:D De szerintem felesleges,hiszen minden évben egy nap csak egyszer van,akkor azokat miért nem ünnepeljük meg?Pl 2010,12,28 soha többé nem lesz ebben az évben..szóval számomra értelmetlen.Persze ez is olyan hogy a vendéglátósok,na meg az alkeszoknak ez tökéletes a piálásra meg az 1400FT-s 2decit bacardicolara.És akkor a sok emberke gondolja..ugyan egyszer van szilveszter....Vegyük meg..aztán Januárba bármekkora akciók vannak az ember nem vásárolnak,nem mennem szállodába..nem költenek,és miért?Mert minden megtakarított pénzüket a karácsonyra meg a szilveszterre elköltötte?No igen vendéglátósként tudom hogy decemberbe mennyi pénz folyik ki az emberek kezei közül,és hogy mennyi kaja megy pocsékba amit lehet Januárba kikukáznának!!Persze Tisztelet a kivételnek.Egyszerűen csak volt bennem egy indulat amit meg kellett osztanom.Persze lehet csak én gondolom így de nekem ez ilyen vélemény.Remélem jól telik a szünet azoknak akik szüneten vannak.Akik meg dolgoznak azoknak meg jó munkát.Főleg Neked Kicsi lány!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése