2011. október 23., vasárnap

Vége a jólétnek..:)

Vasárnap!!!jaj de nem szeretem.Illetve csak a délutánt.Már ott a levegőbe hogy háháháhá holnap megszivoooooooddddd:DKössszz:D Viszont úgy érzem végre teljesen kipihentem magam.Nem szívesen megyek holnap de legalább nem nyűgösen megyek be mint általában.De péntek délutántól nekem elkezdődik a szünet,és nem megyek megint egy ideig.Amíg itthon voltam Csináltam pár Sex and the city maratont.Rá kellett jönnöm hogy Imádom.és hogy bármikor bármennyiszer meg tudnám nézni ezt a sorozatot.Vannak olyan sorozatok amik tipikus hétvégiek.Vagy éppen vasárnapiak.Nekem pl ilyen volt a Szívek Szállodája.Viszont Carrie-k minden nap bármikor meg tudnám őket nézni.:)Tudom hogy nem foglalkozok mostanában sokat a bloggal,bár igazából a kör egyenleteken és a 2.világháborún kívül nem is történik semmi érdekes.:( De hamarosan jönnek a nagy haul-k mert kifogyóban vagyok jó pár dolgot illetően.És a netes alapozót se tudtam megvenni.Szal keresem az igazit.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése