2011. október 15., szombat

Méz mint csodaszer

Gondolom sokan hallottatok már a mézről hogy mennyire jó az égéségre,Természetes gyógyító stb..
Viszont azt lehet kevesebben tudjátok hogy a méz nem csak belsőleg jó.Nagyon sok kozmetikai termékbe van benne.És általában ha nem gagyi a termék,szóval nem csak úgy rá van írva,hanem ténylegesen benne is van akkor valóban kozmetikai csodaszer.Sőt ha simán mézet kentek az arcotokra az még jobb,sőt!:)Na de kezdeném az elején.A méznek puhító és fertőtlenítő hatása van.Egy hátránya a ragadósság.Én általában ha éppen kipattogzok mint most is akkor kenem fel.Persze előtte vagy gőzölőm az arcomat,csak jó alaposan letisztítom,leradírozom.Nem mindig jó ha gőzölöm nem egészséges hogy minden hétvégén kinyissam a pórusaimat.Szóval ma csak annyi volt a dolog hogy letisztítottam,radíroztam,és felkentem.Imádom.Nagyon jó érzés miután lemostad.Puhább a bőr,kellemesebb a tapintása.És valóban kevésbé pirosan a patik.Én kb 10-15 percet szoktam rajta hagyni de nincs megszabva.Van aki fél órát,van aki órát.Én nem szeretem ha már szárad és nehéz mimikázni.:)Szóval ezért mosom le előbb.Ha gőzölők szintén ez a sorrend csak akkor az elején ugye a forró gőz fölé hajolok.Szerintem megéri kipróbálni.Én így kényeztetem a bőröm.Ennyit megérdemel ilyen hetek után.:)Na és ti próbáltátok már?Vagy ki fogjátok?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése