2011. október 24., hétfő

Köröm-öröm

Szerintem sok embernek(ha másnak nem is de nekem nagyon)télen iszonyatosan kiszárad a kezem.és ennek sajnos a körmeim,a körömágyam lássa a kárát.Ha egy napig nem kenem a kezem extra száraz bőrre való testápolóval vagy nem olajozom be a kezem akkor másnapra nagyon csúnya lesz.Beszakad elkezd hámlani a bőröm.Hát bevallom nem szép!Ezért amíg itthon voltam úgy gondoltam rendbe teszem a bőröm,és a kezem.Felkészítem a hidegre.Hál isten egyre kevesebb ragyával büszkélkedhetek és ezt a mézes pakolásoknak köszönhetem.De miért is fontos ez? Mert a kezünk árul el rólunk a legtöbbet.És a pasik is már a normálisabb fajta elsők között van amit megnéznek,a kéz.Szóval nem árt ha szépen tartjuk a kacsóinkat.Nekem sajnos már megállíthatatlan hogy le kell vágnom a bőrt a körömágynál.De ha ti még nem kezdtétek el akkor ne is kezdjétek.Elég visszatolni.Persze felpuhultam mert különben felszakadhat.Volt már benne részem hát nem egy kellemes dolog.Amit én ez után szoktam az a radírozás.Ez azért fontos mert nem csak a körmök körül újul meg a bőr hanem az egész testeden és ide beleszámít a kézfej is.Sajnos nekem lemezesen szakadnak fel a körmeim.Szóval nekem ezután nem mindig elég a hidratálás.Szedtem multivitamint,szépségkapszulát...nem nagyon jött be.Mézzel szoktam kenni azzal valamivel jobb.Viszont ha lakkozni akarok akkor nem kenem be.Akkor egyből fürdés után lakkozom be.Azért jobb utána mert akkor le van mosva minden zsír és felesleges nedv a körmeidről.és jobban tapad a lakk.Következő postba bemutatom az őszi lakkjaimat.
Nektek milyen körömápolási rutin jön be?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése